Ihmetteleekö muut Iholla-naisista, että miten ovat niin lapsellisia?
Siis ihan yleisesti ottaen, ei pelkästään tän kauden naiset. Noi nuoret (Sini ja Marketta) nyt ymmärtää, mutta noi muut... Esim. Venla; en voi käsittää, miten 29-vuotias on noin... jotenkin... tossa vaiheessa elämää ja tollasia ajatuksia ton ikäisenä?! Muuten kyllä ihan mukava, mutta ihmettelen vaan. Ja Johannan kanssa, sama juttu. Ihmeellisiä haavekuvia.
Itse olen 30-vuotias yhden lapsen äiti.
Kommentit (12)
Ei mulla mitään sen kummempaa, mutta mun mielestä se Venla on jotenki ihan sekasin. Ihme ajatuksia ja selittää jotain ihan ihme juttua siihen kameraan, esimerkiks siitä piirakasta, että "Oikeesti, mä teen jotain vitun piirakkaa!.." ja "Meenkö mä nyt oikeesti kauppaan hakemaan jotain vitun piirakka-aineksia?" Niiin? Mitä sitte? ompa outoa joo.. Muutenkaa sen jutuista ei tahdo saada mitään selkoa, et mitä se yrittää sanoa, sekoilee vaan jotain todella outoa koko ajan! Ei kyllä mitenkään 29-vuotiaan tasosia juttuja, en tiiä mikä sillä on niinku ongelmana.. Ja mä en vieläkää tajua sitä sen mieskuvioo..
varsinkin sillä ekalla kaudella, ja osittain nytkin. Tuohon ohjelmaan vaan hakeutuu tietynlaiset henkilöt.
Tuohon ohjelmaan vaan hakeutuu tietynlaiset henkilöt.
Joskus kun kattoo jotain Big Brotheria tai tätä Iholla-ohjelmaa, niin imettelen millaisia nyky"nuoret" ovat, mutta sitten toisaalta sitä yrittää muistuttaa itseään, että se suuri enemmistö (järkeviä, normaaleja ihmisiä) ei hae tullaisiin ohjelmiin.
Kolmekymppisten kavereideni kanssa ollaan katsottu sarjaa ja ihmetelty tyyppien lapsellisuutta. Ovat sen takia ärsyttäviä ja kuulostavat ajoittain jopa typeriltä. Sori!
että miten niillä kaikilla on niin mielenkiintoinen elämä. Jos mun elämästä tekis tommosen dokumentin se olisi tappavan tylsä. X nukkuu. X syö aamupalan. X menee töihin. X työskentelee. X tulee kotiin. X laittaa ruokaa ja syö. X tekee kotitöitä. X lukee. X nettailee. X menee nukkumaan...
Ihanko oikeasti useimmat muut elää jotain menevää ja ei-niin-rutiininomaista elämää jossa on koko ajan jotain vahvoja tunteita.? Olenko ainoa tylsimys tasaisen elämäni kanssa.
että miten niillä kaikilla on niin mielenkiintoinen elämä. Jos mun elämästä tekis tommosen dokumentin se olisi tappavan tylsä. X nukkuu. X syö aamupalan. X menee töihin. X työskentelee. X tulee kotiin. X laittaa ruokaa ja syö. X tekee kotitöitä. X lukee. X nettailee. X menee nukkumaan...
Ihanko oikeasti useimmat muut elää jotain menevää ja ei-niin-rutiininomaista elämää jossa on koko ajan jotain vahvoja tunteita.? Olenko ainoa tylsimys tasaisen elämäni kanssa.
ihmisiä, joilla on joku mielenkiintoinen/erityinen eämänvaihe menossa? Sinullakin on sellaisia varmaan ollut, nykyään elämäsi on tasiasta ja tylsää, mutta toisaalta kaikki on varmaan hyvin =)
valitaan sellaisia joiden elämässä ns. tapahtuu jotain. On eri asia katsella ihmistä joka tekee jotain, vert. yksinäinen kotiinsa jämähtänyt ihminen joka vain katselee telkkaria (ei ystäviä, ei käy töissä, kaupassa kerran viikossa jne.)
mutta noin yleisesti ottaen tuntuu että noilla sarjan henkilöillä on jotenkin laajempi tunneskaala kuin minulla. Minusta on aika kiehtovaa seurata, kuinka avoimesti ja rehellisesti ihmiset ilmaisevat tunteitaan, kun itselleni se on aika vieras maailma.
No se ehkä ihmetyttää, että miten kaikki kaipaavat sitä miestä niin kauheasti. Tulee sellainen sinkkuelämää-fiilis kun kaikkien elämässä keskipiste tuntuu olevan se että saisi miehen. No, toisaalta noissa jaksoissa on kai vähän eri teemoja.
Se on mun mielestä harmi, että jaksot menevät teemoittain eivätkä kronologisesti.
Sanni ei mun mielestä vaikuta lapselliselta, Marketta kyllä mutta melkein lapsihan hän onkin. Venla ehkä myös vaikuttaa vähän "teiniltä" ikäisekseen.
He lähinnä puhuvat ajatuksiaan julki. Itse ehdottaisin seuraavaan kauteen Murua ;D Hänkin tykkää puhua asioistaan isompia kuin ne ovatkaan. Sinkkukautensa olisi tosin ollut mielenkiintoisempi, vaihtuvat miehet, makuuhuoneen ovi kiinni, aamupala tai mies pellolle keskellä yötä. Hih.
kuulostavat vähän lapsellisilta. Ja hiljaiset fiksummilta, vaikka eivät sitä ole.
sinkkukaveri, jotka käyttäytyy kun tuo Venla. Ihmettelen kovasti heitä. On ilmeisesti nykypäivän ilmiö. Ettei aikuistuta.