Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimittakaa hei ne verokortit ajoissa

Vierailija
18.01.2013 |

Ette usko, että 300 hengen firmassa joka vuosi joltakin jää verokortti palauttamatta ajoissa, vaikka asiasta jostakin syystä muistutetaan jopa _henkilökohtaisesti_ (ylipalvelua, tiedän). Silti raivari on jumboluokkaa, kun ylläripylläri palkasta meneekin veroa 60 % sitten, kun sitä verokorttia ei ole palautettu. Ihan uskomatonta, tämä siis joka vuosi.

Parasta oli kun yhdellä tapauksella meni kahtena vuonna peräjälkeen 60 % veroa. Sitä raivarin määrää. ONneksi tyypin esimies oli sen verran jämäkkä nainen, että laittoi tyypin pyytämään anteeksi palkkapalvelusihteeriltä, "or else"...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parina vuonna myöhästynyt tuon verokortin kanssa ja pelännyt että menee 60% niin kuin asiasta muistuttavissa meileissä sanotaan, mutta ovatkin pidättäneet sillä edellisen vuoden prosentilla vaan verot.

Vierailija
2/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulee kiva ylläri. Valtiolla ei ainakaan tuon suhteen jousteta (ainakaan meidän palvelukeskuksessa). Aikaa nimittäin on vähintään se 2 viikkoa toimittaa tai lähettää verokortti - suurimmalla osalla paljon enemmän.

Mä olen parina vuonna myöhästynyt tuon verokortin kanssa ja pelännyt että menee 60% niin kuin asiasta muistuttavissa meileissä sanotaan, mutta ovatkin pidättäneet sillä edellisen vuoden prosentilla vaan verot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, kun ylityötä ei ole maksettu ja sitten käy ilmi, että eivät ole edes ylityöilmoitusta täyttäneet saati toimittaneet palkkakonttoriin. Juu onhan se selvä että 400 työntekijän yhtiössä palkanlaskun PITÄÄ TIETÄÄ ILMOITTAMATTAKIN kuka milloinkin on ollut ylityössä.... Huoh.

Vierailija
4/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö äitiyslomalaisen lähettää verokortti työnantajalle?

Vierailija
5/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat, että itse et ole toimittanut verokorttia ajoissa ja suljet puhelimen ja soitat saman tien raivoajan esimiehelle.

Tiedän, osa ihmisistä on todellisia kusipäitä mitä tulee hallinnon ja palkanmaksun työntekijöiden kohteluun. Ajattelevat selvästi, että "ne on vaan konttorirottia, alemapana kuin me Oikeat Duunarit". Ojennusta moisille paskiaisille ja kantapään kautta!

Vierailija
6/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä olen joutunut 3 kertaa urani aikana puhuttelemaan työntekijän verokorttiraivareista. Aika absurdia, eikö? Ihminen unohtaa ITSE hoitaa asiansa ja huutaa asiasta palkkasihteerille. Idiootti. No, kerta per tapaus on riittänyt.

Vierailija
7/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedä se tammikuun alussa postiluukusta pamahtanut kortinrääpäle hallintovastaavalle.

Ihmetyttää, miten sellainen selviää työstänsä, jos ei osaa pitää omista asioistaan rotia? Idioottihan sellainen on, joka maksaa 60 prossaa veroa. Ja raivoaa päälle.

Meillä taitaisi heilahtaa potkujalka.