Oli niin törkeä se äskeinen paritusviesti täällä, että tein rikosilmoituksen
Törkeää tulla äitien foorumille mainostamaan prostituutiota.
Viesti kuului näin:
[quote]
Tämä on tietysti suunnattu niille joiden puolisot pihtaavat tai ovat muuten tympeitä.
Tokihan jos vika on siinä että joutuu muusta syystä olemaan puutteessa tämä toimii silloinkin.
Eli hinta 100 euroa tarkoittaa käytännössä 10-15 euroa, eli on tyhmää maksaa liikaa.
Ainoa mitä käytännössä tarvitset on matkapuhelin ja nettiyhteys , suosittelen käyttämään Chrome selainta.
Lyhyesti: Suomeen tilatessa vaikka viikonlopuksi tai lomaviikoksi maksat vain matkat.
Jos tilaat vaikka kotiisi Esim. 4 naista/ 4 x 12 euroa x 2 = 96 euroa saat naida niin paljon kuin haluat,
eri Naista/Tyttöä vaikka viikon ja tietysti kimppakivaa, ja mikä sattuu itseä huvittamaan.
Lyhyesti: Paikan päällä. Matkat n. 12- 20 euroa suunta majoitus 8-20 euroa / vuorokausi.
Kahden hengen huone, omalla kylpyhuoneella ja runsaalla aamiaisella n. 12 euroa/vrk.
Oma kannettava tietokonekin turha, koska käytännössä kaikissa hotelleissa ilmaisen langattoman
verkon lisäksi yleisön käyttöön yksi tai useampia koneita.
Viina maksaa kaupassa 0,5 litran 50 % vodka 1-2 eur ja olut, siideri ja lonkero 20-60 senttiä tölkki.
Jos on niin moraaliton, että tupakoi, kaikki merkit alle 2,5 euroa aski.
(Linkki poistettu) linkistä kaikki alla olevat 5 linkkiä yläpalkista.
(Linkit poistettu)
Kevyempää, ei puhuta rahasta, pelkkä vakuuttava käytös ja puheet riittää.
(Linkki poistettu)
[/quote]
Ylireagoinko?
Kommentit (18)
jotka ei kykene oikeaan kanssakäymiseen naisen kaa maksaa seksistä. Ja usein heillä on jotain perversioita joita häpeävät.
Mut vähän on sekava juttu. Eihän tuosta otamitään tolkkua. Saattaa olla et ylireagoit.
josta rikosilmoitus tehtiin. Olen itse siinä käsityksessä, että jos Suomessa aikoo nauttia prostituoitujen palveluista, saa maksaa useamman satasen. Tuo hintaluokka, jonka viestin kirjoittaja esittelee, on voimassa jossain halvemman hintaluokan maassa.
Viesti on mielestäni tosi mauton silti.
Edes sihteeriopiston sivuilta ei löytyne viestiä, jossa noin tarkasti listattaisiin mitä satasella (muka) saa.
josta rikosilmoitus tehtiin. Olen itse siinä käsityksessä, että jos Suomessa aikoo nauttia prostituoitujen palveluista, saa maksaa useamman satasen. Tuo hintaluokka, jonka viestin kirjoittaja esittelee, on voimassa jossain halvemman hintaluokan maassa.
Edes sihteeriopiston sivuilta ei löytyne viestiä, jossa noin tarkasti listattaisiin mitä satasella (muka) saa.
oli se että Virosta saa halvalla pillua.
Matkat ovat halpoja ja paikan päällä eläminen myös ja halvalla saa naiset tänne jos niinpäin haluaa.
Turha kotimaisille on satasia maksaa.
itsekin painelin ilmonappia.Aika törkeitä olivat.
Itse en ole mikään kukkahattutäti,eikä mua oikeastaan kiinnosta toisten huorissakäynti,mutta nuo viestit olivat kyllä epäasiallisia juurikin paritusviestejä ja mainoksia.
Edes sihteeriopiston sivuilta ei löytyne viestiä, jossa noin tarkasti listattaisiin mitä satasella (muka) saa.oli se että Virosta saa halvalla pillua.
Matkat ovat halpoja ja paikan päällä eläminen myös ja halvalla saa naiset tänne jos niinpäin haluaa.
Turha kotimaisille on satasia maksaa.
Siis mikä tässä sun mielestä oli erityisen törkeää? Se että prostituutiota mainostetaan juuri ÄITIEN palstalla, vai prostituution mainostaminen ylipäätään?
Prostituutio ei katoa mihinkään, vaikka siitä ei saisi puhua.
Niin, pointtihan oli, että tuo viesti oli paritusta, joka on Suomen rikoslaissa kiellettyä. En edes vastusta prostituutiota kaikissa muodoissaan. Mutta sitä vastustan, että noita tyttöraukkoja, joita on haalittu parittajian varastoihin ties mistä surkeista olosuhteista, mainostetaan täällä.
Ylläpito poisti tuon alkuperäisen mainostusviestin nopeasti, onneksi.
Ap
olivat .ee-päätteisiä linkkejä ainakin enimmäkseen.
Ap
Niin, pointtihan oli, että tuo viesti oli paritusta, joka on Suomen rikoslaissa kiellettyä. En edes vastusta prostituutiota kaikissa muodoissaan. Mutta sitä vastustan, että noita tyttöraukkoja, joita on haalittu parittajian varastoihin ties mistä surkeista olosuhteista, mainostetaan täällä.
Ylläpito poisti tuon alkuperäisen mainostusviestin nopeasti, onneksi.
Ap
maailma taas pelastui, hienoa.
...mutta silti mielestäni teit oikein, ap.
Tuollainen ammattiparitus/ihmiskauppaan viittaava touhu on aivan eri asia, ja sitä ei tule suvaita yhtään.
Prostituutio ei katoa mihinkään, vaikka siitä ei saisi puhua.
En ainakaan itse ajattele, että prostituutio katoaa, mutta toivoisin, että prostituoidut eivät joudu tekemään työtä, koska muuta vaihtoehtoa ei ole. Jos prostituoitu on itse hommansa valinnut, en tuomitse. Ymmärrän tietysti, että jotkut eivät saa seksiä muulla tavalla kuin käyttämällä heidän palvelujaan. Ei minun kuitenkaan tarvitse hyväksyä ihmiskauppaa tai tyttöjä, jotka myyvät palveluksia rahoittaakseen huumeidenkäyttönsä tai muussa pakkoraossa eläviä, joilla ei ole vaihtoehtoja.
Mun mielestä prostituutio pitäisi laillistaa
...mutta silti mielestäni teit oikein, ap.Tuollainen ammattiparitus/ihmiskauppaan viittaava touhu on aivan eri asia, ja sitä ei tule suvaita yhtään.
PARITTAMINEN ei ole.
Eli siis jos haluaa myydä seksipalveluja omalla ruumiillaan omasta vapaasta tahdostaan "yksityisyrittäjänä", se on laillista (ja omasta mielestäni ok, vaikka harvahan sitä tekee jos on muita ansaintamahdollisuuksia). Mutta toisen henkilön ruumiin tarjoaminen kolmannen henkilön seksikäyttöön ei ole laillista, se on paritusta.
Ap
Paritus = ihmiskauppaa, ja vastustan sitä henkeen ja vereen.
Ystävällisin terveisin Ap
Se, että joku postaa tuollaista mammapalstalle, on pientä. Jos et olisi tehnyt tuota ilmoitusta, poliisille olisi jäänyt aikaa asian oikeaan poistamiseen, ei byrokratiaan sun viestin takia.
Hui hai.
Siksi ei voi sanoa prostituution olevan laillista.
t. 15
Voivoi. Jäitä hattuun ja pää tyynylle.