Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on hirveä seksiaddiktio ja ahdistaa

Vierailija
18.01.2013 |

Kävin parin päivän työmatkalla naapurikaupungissa. Olin sopinut netissä yhden 18-vuotiaan kanssa treffit, toinen nuori mies löytyi hotellin yökerhosta, se jäikin koko seuraavaksikin illaksi. Kumia en muistanut tietenkään. Nyt ahdistaa ja mietityttää miten minunlaiseni perheenäiti aina ajautuu tällaiseen ja antaa P****nsa viedä. Tätä on tapahtunut lukemattomia kertoja. Morkkikset unohtuvat kerta toisensa jälkeen, kun tätä naista taas viedään. Mies minulla on ja ahdistaa harrastaa seksiä sen kanssa kun en todellakaan tiedä tautitilannettani. Avioliiton ulkopuolisia suhteita on ollut noin 50-70. En uskalla puhua asiasta ja toisaalta se tunne, jonka uusi kumppani synnyttää, on mieletön, elämän suola, parasta maailmassa. En haluaisi rikkoa perhettämme tämän takia. Mitä ajattelette; mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla ainakin voi mennä yksityiselle ilman lähetettä. Sen jälkeen kerrot miehelle totuuden ja laitat sen testeihin. Kolmanneksi eron jälkeen opettelet vaatimaan kumin käyttöä.

Vierailija
2/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:lla törmää asioihin, jotka eivät omaan elämänpiiriin millään tavoin kuulu. Tai en ainakaan uskoisi ihan heti että kukaan oma tuttavani olisi tuollainen sarjapettäjä. On ulkopuolisia suhteita varmaan siellä täällä, mistäs sitä tietää, mutta että tuossa määrin... hyi miten ällöttävää. Sulla on ongelma, jos oot tosissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesithän sen itsekin.

Kumia en muistanut. Vai niin. Heko heko.

Mene kiltti terapiaan. Tai eroa.

Mutta tietty lapsista joudut olemaan vastuussa vaikka eroatkin. Tykkäiskö ne lapset aidsittomasta äidistä enempi. Ehkä.

Vierailija
4/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menet terapiaan. Tai jatkat samaa rataa. Käytä kortsua jatkossa. Jos sinä pystyt ja haluat salat toisen elämän mieheltäsi niin hyvä sinulle, ihmettelen vaan, että mikset voi puhua miehesi kanssa ongelmistasi. Ongelmaltahan tuo vaikuttaa.

Vierailija
5/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahempi kuin huora, no pettävä huora. Miehesi varmaan oksentaisi kun kuulisi totuuden sinusta.

Vierailija
6/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sitten sitä vierasta munaa ullin kullin.

Ihan maksun kera :D

Vierailija
7/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on alkanut pikkuhiljaa noin viisi vuotta sitten, samalla kun sain työn jossa matkustelen ja pettäminen mahdollistuu. Kyse on ollut noin yhdestä miehestä kuukaudessa, viime aikoina tahti on vain ollut kiihtymään päin eikä hallittavissani. Olen käynyt säännöllisesti sukupuolitautitesteissä mutta nyt havahduin että minulla on ollut seitsemän kumppania ilman testaamisia..olen alkanut käydä huolettomammaksi, mm. kumit jäävät, ennen vaadin niitä käytettäväksi. Tämä ei toisin sanoen pysy enää käsissä. Haluaisinpa tietää, onko tällä palstalla joku parantunut seksiriippuvuudestaan ja mitä elämä on sen jälkeen? Mietin, että kovin vähiin ne "tähtihetket" sitten jäävät jos en enää vierasta saisi koskaan... Tiedän järjellä toki, että tämä on sairasta, mutta tottahan on, että minä myös RAKASTAN seksiä ja se on ollut avioliitossa aika tylsää ja yksipuolista. Mieheni ei ole niin seksuaalinen kuin minä, ja on usein jopa aika itsekäs.

Vierailija
8/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On inhottava jäädä kerjäämään omaa tyydytystään, kun toisella on ongelma nopean tulemisen kanssa ja haluttomuus hoidella homma jotenkin muuten loppuun.

Vierailija
9/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmisten ongelmat ovat monesti jonkin sortin riippuvuuksia, kuten ap:llä seksiin. Ymmärtäkää nyt ihmiset se, ettei riippuvainen ihminen halua tuottaa muille tuskaa, niin vaan tapahtuu. Toki se on väärin ja törkeää muita, kuten aviomiestä kohtaan ja siksi pitäisi hakea apua. Valehtelu sen sijaan on törkeää (toki patologisia valehtelijoitakin on, mutta he yleensä uskovat itsekin omiin valheisiinsa). AP:n pitäisi kertoa totuus miehelleen. Jos mies jättää niin se on varmasti täysin ymmärrettävää. Ja miten lasten kanssa? Miten voi luottaa siihen, että eron jälkeen äiti ei tuo joka ilta eri miestä kotiin panemaan? Voiko sairaalle antaa lapsia ollenkaan? AP:n kannattaa miettiä. Aviomies ansaitsee kuitenkin totuuden, siitä täytyy lähteä.

Vierailija
10/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On inhottava jäädä kerjäämään omaa tyydytystään, kun toisella on ongelma nopean tulemisen kanssa ja haluttomuus hoidella homma jotenkin muuten loppuun.

et sitten ole ajatellut kertoa tätä miehellesi?

Minun kokemukseni mukaan jokainen mies rakastaa sitä tunnetta, että saa naisensa tyydytettyä. Minun miehelläni alkaa usein seistä uudelleen siemensyöksyn jälkeen, kun minä saa niin pitkän ja hartaan orgasmin - jonka yleensä kuulee ääntelystäni...

Vierailija
11/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että kovin vähiin ne "tähtihetket" sitten jäävät jos en enää vierasta saisi koskaan... Tiedän järjellä toki, että tämä on sairasta, mutta tottahan on, että minä myös RAKASTAN seksiä ja se on ollut avioliitossa aika tylsää ja yksipuolista. Mieheni ei ole niin seksuaalinen kuin minä, ja on usein jopa aika itsekäs.

Onko avioliittosi sitten muuten kunnossa????

Vierailija
12/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan jokainen mies rakastaa sitä tunnetta, että saa naisensa tyydytettyä. Minun miehelläni alkaa usein seistä uudelleen siemensyöksyn jälkeen, kun minä saa niin pitkän ja hartaan orgasmin - jonka yleensä kuulee ääntelystäni...

Mun kokemusten mukaan ei kyllä todellakaan rakasta. On olemassa ihan hitosti miehiä, joille sen jälkeen kun ovat itse saaneet on ihan se ja sama nauttiiko nainen tai nauttiko koko hommasta. Ainoa motivaattori heille nähdä mitään vaivaa naisen nautinnon eteen on se, että saavat itse.

Mikään puhe tai pyytäminen ei myöskään saa näitä miehiä kinnostumaan siitä naisen huomioimisesta. Kaikkea olen koettanut terapeutista lähtien mut ainoa mikä toimi, oli vaihtaa miestä. Koska onneksi toki sellaisiakin miehiä on, jotka aidosti nauttivat siitä että saavat kumppaninsa nauttimaan.

Ap. pystyn tavallaan ymmärtämään sinua. Itsekin rakastan hyvää seksiä ja täytyy myöntää, että kyllähän se on erityistä aina kun sillä tavalla pääsee tutustumaan uuteen ihmiseen. Olen kuitenkin sinkku, joten ketään en tällä satuta ja ehkäisystäkin olen pitänyt huolen. Toivon todella, että saat apua ongelmaasi. Kerro miehellesi, ettet riskeeraa hänenkin terveyttään!

Miksi ylipäänsä olet yhdessä nykyisen miehesi kanssa? Rakastatko häntä? Ymmärrätkö, mitä riskejä aiheutat hänellekin käytökselläsi?

Vierailija
13/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
14/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju.
Silti kiinnostavaa tietää, mitä ruonkinlaisen ajatuksissa liikkuu.

Vierailija
15/17 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan tuu parantumaan koskaan, jatka vaan samaan malliin ku jokatapauksessa olet sairas mikä sairas, hakeudu vaikka seksialalle niin saat seksin lisäks vielä rahaakin siitä huvista, ja mitä sitten jos sulla on lapsia, eroo miehestäs ja anna ne lapses miehes huostaan tai jos miehes ei haluu ottaa niitä niin anna ne huostaanotettavaks ni voit keskittyä täysin huveihisi eikä sit tarvi vastuuta kantaa mistään ku vaikuttais siltä että sulla ei ole selkärankaa kantaa vastuuta mistään, jakelet toosaas etkä edes huolehdi suojasta, miten voit olla niin naiivi etkä ajattele ollenkaan muuta ku itseesi? Järkyttävää toi sun touhus!!

Vierailija
16/17 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, miehesi tilanne on täysin kestämätön. Näin niitä murhatragedioita syntyy.

Vierailija
17/17 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2013 klo 00:46"]

Saat sitten sitä vierasta munaa ullin kullin.
Ihan maksun kera :D

[/quote]

maksullinen seksi ei ole sama asia kuin molempien himosta tapahtuva seksi, vink vink.