Eiiiihh... Murusta
Siis ei kai joku täällä oikeasti usko että on olemassa oikea ihminen, joka viestii tänne lempinimellä Muru, vaikka yleensä tituleeraakiin itteänsä vain aapeeksi???
Eihän tuommoista primadonnaa voi mitenkään olla olemassa. Joku suoltaa legendaa niin kieli poskessa, niin kieli poskessa kuin olla voi. Voihan olla että kirjoituksien takaa löytyy useampikin ihminen.
Miksikö arvelen näin... No siksi, että murun viesteistä löytyy niin paljon epäloogisuutta, ettei kukaan ole niin yksinkertainen. Ainakaan kukaan, joka olisi onnistunut pusertamaan itsensä yliopistoputkesta läpi.
Niin vaikka mistäpä minä tietäisin mitään mistään kioskitieteistä, itse olen luonnontieteilijä eikä sieltä kyllä murun kaltaiset dillet yksinkertaisesti voi saada papereita.
Mutta hyvää chicklittiähän murun naputtelut on, myönnetään. Kun kerran itsekin olen niin tyhmä että luen niitä. Puolen vuoden aavee-tauon jälkeenkin pääsin helposti Murun tahtiin mukaan. Heko heko. Nauran ivallisesti itselleni.
Mutta tosiaan, eihän noin yksinkertaista primadonnaprinsessaa voisi oikeasti olla olemassa.
Ainiiiiiiiin mutku sillä on se oikea, älykkäämpi elämä palstan ulkopuolella, kun tää on vaan pikku siivu sen elämä............... mullei vaan oo mittää muuta ku palsta.................
Kommentit (24)
Kuka on se puolustava rivipelle?
Ilmestyy minuutin sisällä jokaiseen murun olemassaolon tai älyn kyseenalaistavaaan ketjuun hokemaan aina samaa "kyseessä on oikea ja älykäs henkilö!!!!111"-mantraa. Eli todennäköisesti kyseessä on huonon kirjoittajan sivupersoona, jonka kaksi kirjoitustapaa ovat "mä mä mä mun mun"-horinat ja toi omituinen rivitys jolla puolustaa itseään. Opettelisit jotain uutta.
Olen kerran aikaisemmin kirjoittanut samasta asiasta. Vain yhden lauseen silloin.
muistaa yhtään "Murun" kirjoitusta. Sen sijaam jatkuvasti joku otsikoi jotain Murusta. En yleensä avaa niitä. Muru on mulle täysin vieras henkiö. Luen vaan itseäni kiinnostavat aloitukset ja kysymykset ja vastaan tai en vastaa. Ei mua kiinnosta kuka ne keskustelut on aloittanut.
Muru alkaa jo vähän kyllästyttää, ensimmäinen ketju oli mahtavaa viihdettä.
Aika idioottimaisuuksia kirjoittelen välillä tänne itse. Akateemisuus ei ole tae älykkyydestä tai edes kirjoitustaidosta. Senhän todistaa tämä palstakin, lähes kaikki kertovat olevansa akateemikkoja...
Kioskiakateeminen olen varmasti itse, koska voin lukea viestejä täällä tarinoina. Tarinoiden todenperäisyyden arviointi ei ole kovin mielekästä. Meistä jokainen voi todellisuudessa, mitä se sitten tarkoittaakin, olla täysin erilainen kuin kulloinenkin palstapersoonamme.
Voi joku muukin tietää.
Jos joku tapaa hänet niin ei hän ajattele että tuo kuulostaa nyt siltä murulta. Ei kuulosta.
Tiedän vain henkilön, tapahtumia olen lukenut täältä kun olin saanut tietää että hän kirjoittaa tänne.