Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen juo alkoholia arkisin,

Vierailija
17.01.2013 |

kun työpäivä seuraavana aamuna?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikenlaiset lakimiehistä lähtien.

Vierailija
2/31 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan tavistyyppi, joka juo vain sen yhden oluen/siiderin tai ottaa lasin ruoan kanssa eikä sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka osaa juoda vain yhden annoksen kerralla ja jättää siihen.

Vierailija
4/31 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin opiskelijarenttu :D

Aamuherätys seitsemältä ja täysi seminaaripäivä edessä.

Vierailija
5/31 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon joka päivä päivällisen kanssa lasin viiniä. Siinä klo 20-21 aikoihin. Viikonloppuisinkaan en juo sen enempää alkoholia. Työpäivään tuo yksi annos illalla nautittuna ei vaikuta mitenkään.

Vierailija
6/31 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en täysin käsitä kysymystä - onko sinulla siis se kuvitelma, että jos ottaa alkoholia niin se tarkoittaa humalaa?

Minulla on lasillinen punkkua tässä työpöydällä (n. 1,5dl), tavallinen kahden lapsen äiti. Viimeksi olen ollut humalassa toistakymmentä vuotta sitten opiskeluaikoina. Saatan opettaa lastasi huomenna ;)

Vierailija
7/31 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen joka juo vain sen yhden eikä anna sen häiritä työntekoa seuraavana päivänä. Voisin myös kuvailla sanalla 'aikuinen'

Vierailija
8/31 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Teen työni ja voin hyvin. Mitä sanomista kellään siihen on?

Vierailija
9/31 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa sivistyneesti lasillisen viiniä ruoan kanssa.

Vierailija
10/31 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon toisinaan 1-2 olutta, toisinaan en. No harm done.

Vierailija
11/31 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ammattilainen. Juon jos on tylsää. Pari päivää sitten meni melkein kymmenen ravintola-annosta. Aamulla helposti töihin. Olen sen verran iso ja läski että palaa alkoholi hyvin. Työmatkani menen julkisilla. Ei vaikuta työntekoon, enkä tee sellaista työtä että kukaan vahingoittuisi vaikka mokaisin.

Mietinkin aiemmin että olisiko tänäänkin pitänyt ottaa.. Noh, en sitten jaksanut, ei maistunut. Huomenna kiskaisen varmaan rännit itsekseni.

Vierailija
12/31 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hurja tunnustus: saatan juoda alkoholia jopa työpäivän aikana. Työskentelen yrittäjänä ja istuskelen lähinnä tietokoneella. Ei mulla oikeastaan edes ole säännöllistä työaikaa.

Olen ollut kerran humalassa joskus lukioikäisenä, mutta en koskaan aikuisena. Juon loppujen lopuksi todella vähän. Kerralla yhden siiderin tai 1-2 lasillista viiniä ehkä kerran viikossa ja voi mennä pari kuukautta etten juo lainkaan.

Vierailija
13/31 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks Lontoon suomalainen, mutta hän onkin kotirouva.

Vierailija
14/31 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sivistynyt juo.

Vierailija
15/31 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla ei ole ongelmaa asian kanssa, eikä tee siitä ongelmaa.

Mielestäni se on ongelma jos:

- Siitä pitää puhua

- Sitä ei voi jättää väliin

- Se haittaa seuraavaa päivää

- Se haittaa yöunia

- Sen takia jää jotain tekemättä mitä piti

Minulla nämä kriteerit eivät täyty, joten juon jos tekee mieli. Ei ole ongelma, enkä tee siitä numeroa. Miksi tekisin? Hyviä vastauksia täällä monella. Varmaan kaikki deekut hereillä. :)

Vierailija
16/31 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä saatan joskus ottaa vähän liikaakin, vaikka seuraavana päivänä on töitä...? =D Piti ottaa lasi viiniä, oho, menikin pullo... Töihin kuljen bussilla ja perillä lukittaudun omaan toimistooni papereiden pariin, joten mitään haittaa tuosta ei ole ollut. Ehkä vähän väsyneempi olo, mutta työt tulee tehtyä as usual.

Toki harvoin näin, mutta onpa noin tapahtunut kuitenkin.

Vierailija
17/31 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että olettekos huomanneet, että ulkomaisessa kirjallisuudessa ja elokuvissa on aivan normaalia, että mennään päivälliselle ja saatetaan juoda useita drinkkejä, minkä jälkeen lähdetään ajamaan autolla kotiin? Monesti on vaikka joku liikelounas tai -päivällinen, jolla juodaan viiniä ja muutama viskipaukku. Sitten hypätään rattiin. Sitä en tiedä, onko ns. tosielämässä tällaista, kun en ole ikinä ulkomailla käynyt, en minkäänlaisilla liikelounailla tai -päivällisilläkään.

Vierailija
18/31 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli yllätyksenä ja pyytämättä martinisetti pari viikkoa sitten ja siitä lähtien olen juonut yhden drinkin joka päivä.

Paitsi lauantain ryöpsähti ihan käsistä ja join kolme drinkkiä.

Viina pyörii mielessä koko ajan, nytkin mietin, että pitäisi ostaa Camparia ja kysellä, että saako angostuuraa muuten kuin tilaamalla.

Vierailija
19/31 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano epänormaali, koska ei kukaan ole kaikilla mittareilla normaali, mutta omituinen, en ymmärrä.

Esimerkiksi veljeni, saattaa juoda 10 oluttölkkiä töiden jälkeen ja aamulla töihin. Ja naapurin yrittäjänainen, kolmen lapsen äiti, saattaa tuhota vaikka viinipullon ja pari siideriä päälle ja taas pitkää päivää painamaan.

Mä en tunne yhtäkään yhden ottajaa, joten en voi sellaisia edes kuvitella, mitä siitä yhdestä edes hyötyy kukaan? Kun kaikki aloholi on pahan makuistakin. Joskus miehen kanssa saatetaan puoliksi yrittää tuhota yksi lonkero saunassa, arkenakin, muttei onnistu. Sit kun otetaan niin sitten kans otetaan.

Vierailija
20/31 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas niin suomalainen kysymys, että huh huh. Alkoholin juominen tarkoittaa aina humalaa ja krapulaa. Kuka nyt joisi vaikka viiniä illalla ruuan kanssa, kun ihmisen luonnollinen ruokajuoma on tietenkin maito. Oi maamme armahin jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan