Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko semmonen ihminen yhtä paha, joka arvostelee

Vierailija
17.01.2013 |

seläntakana muita kuin sellainen, joka arvostelee päin naamaa? Siis kertoo vaan "ystävällisesti ja suoraan" aina mielipiteensä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempi kuin päinnaamaalaukoja.

Vierailija
2/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivinen ihminen, kun kerron suoraan ikävistäkin asioista.

Annan kyllä mielelläni ihmisille hyvää palautetta ja enempi sitä kuin tuota kielteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko etteivät he itse tajua omia vikojaan?

Minua kieltämättä haittaa enemmän se että joku tulee arvostelemaan esim. ujouttani ja erakkoluonnettani minulle suoraan kuin se että toteaa jollekin kaverilleen että "Se xx on niin ujo ja epäsosiaalinen". Jälkimmäinen on ok, mutta suoraan minulle sanottuna se on todella, todella paha.

Vierailija
4/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sellasta totuuden torvea, joka ihan hyvällä laukoo kaikkea päin naamaa ja ei ymmärrä, jos toinen siitä pahoittaa mielensä.

ap, joka taitaa olla ennemmin sellainen seläntakana puhuja

Vierailija
5/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon pahempaa olla se joka salaa tilanteen puheiden kohteelta tilanteessa jossa kohde voisi asialle vielä tehdäkin jotain, ja vain valitsee levittää ikävää viestiä joka suuntaan.

Mutta kyllä se on aivan loputtoman inhottava ihmistyyppi joka pitää oikeutenaan kertoa päin naamaa kaiken pahan mitä heillä ikinä on kenestäkään sanottavaa. Puolustelevat itseään sillä että "parempihan se on että loukkaan ja nöyryytän sinua päin naamaa kuin että tekisin sen selkäsi takana", ikään kuin nämä olisivat tosiaan ne kaksi vaihtoehtoa.

Vierailija
6/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se on aivan loputtoman inhottava ihmistyyppi joka pitää oikeutenaan kertoa päin naamaa kaiken pahan mitä heillä ikinä on kenestäkään sanottavaa. Puolustelevat itseään sillä että "parempihan se on että loukkaan ja nöyryytän sinua päin naamaa kuin että tekisin sen selkäsi takana", ikään kuin nämä olisivat tosiaan ne kaksi vaihtoehtoa.

Vierailija
7/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhommat niin, että niistä aiheutuu muulle työyhteisölle lisää työtä, on siitä mielestäni sanottava. Vaikka se sitten vähäksi aikaa pahottaisi toisen mielen.

Jos siitä vaan jauhetaan selän takana, niin mikään ei muutu.

t. se negatiivinen (joka ei ihmisen persoonallisuuteen puutu)

Vierailija
8/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten ole naamatusten mielinkielin kys. tyypin kanssa, vaan kohteliaan ystävällisesti hoidan tarvittavat asiat. Sellaiset inhottaa eniten, jotka puhuvat paskaa selän takana ja sitten leikkivät parasta ystävää naamatusten ja myös he ärsyttävät, jotka ovat suoria ja kertovat kasvotusten mielipiteistään, mutta eivät sitten kestä kritiikkiä sanomisistaan tai itsestään. Mutta just esim. töihin liittyvät jutut, jotka ei edes kosketa sitä kaikkein henkilökohtaisinta persoonaa, niin on hyvä sanoa suoraan, eikä vain jurputtaa selän takana.

Vierailija
9/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkumpi

Vierailija
10/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi monien mielestä minä olen pyhimys, mutta tuhahdan niille että en nyt sentään ole!

Selän takana puhuminen on ihan inhimillistä. Annetaan anteeksi selän takana puhuville.

T: 11cm mies

Vierailija
11/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä, joka totuuden nimissä voi sanoa mitä vain kenelle vain (tyyliin Martina Aitolehti). Kyllä käytöstavat pitää säilyttää, eikä loukata täräyttämällä suoraan. Ajatella voi mitä vaan, mutta ei kaikkea todellakaan pidä sanoa suoraan. Ei edes hyvälle ystävälle.

En mä silti sitä selän takana puhumisestakaan pidä, mutta se ei ainakaan loukkaa ketään.

Vierailija
12/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseeni. Mulla on yksi tuttu, joka on tällainen totuuden torvi ja olen lopen kyllästynyt niiihin arvosteluihin. Milloin se sanoo "ohho, oletpas sinä lihonut" tai "ohho, mitenkäs sun tissit on noin isot" tai "ohho, noista sun verhoista saa kyllä epileptisen kohtauksen".

Olen siis ihan kyrpä otsassa tuon kaverin kanssa, mutta yhtäkkiä aloin miettimään, että minähän taidan itse puhua aika paljon paskaa ihmisistä. Teen sen vaan seläntakana.

ap

Vierailija
13/13 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ainakin toivoisin henk.koht., että ihmiset tulisivat sanomaan päin naamaa sen, mitä musta ajattelevat kuin puhuisivat selän takana.

Asiaan vaikuttaa varmasti sekin, että olen epävarma itsestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi