Mielikuvitusmailmoihin pakenevat aikuiset on niin säälittäviä
Kyllä, tarkoitan just teitä pelaamista, fantasiakirjallisuutta ja muuta höptystä kuluttavia idiootteja. Ihan kuin aikuisella ihmisellä ei olisi elämässään tärkeämpää ja parempaa tekemistä.
Kommentit (24)
sitä ei yleensä tällä palstalla tipu. Ehkä olet toisia vähän sydämellisempi ihminen.
No mitähän mun pitäis illalla lukea jotta voisin vaipua päivän opiskelujen jälkeen rentoutuneeseen uneen? Tenttikirjat ei paljon rentouta..
Tosin kaunokirjallisuuden "turhanpäiväinen" lukeminen opettaa ihmistä jollain tapaa, vähintäänkin oikeinkirjoituksessa sekä kirjallisessa ilmaisussa.
Mitä itse teet illalla ennen nukkumaanmenoa?
Kuulutko niihin onnellisiin, joiden ei tarvitse kuin sulkea silmät ja odottaa että uni tulee?
Kyllä, tarkoitan just teitä pelaamista, fantasiakirjallisuutta ja muuta höptystä kuluttavia idiootteja. Ihan kuin aikuisella ihmisellä ei olisi elämässään tärkeämpää ja parempaa tekemistä.
jos lukee vaikkapa Seitsemää Veljestä niin hän ei ole säälittävä mutta vaikkapa Tarua sormusten herrasta lukeva taas on.
Kiitti hei tästä tiedosta! Tätä palstaa lukeva voi todellakin oppia uutta -siitäs saatte kaikki tätä palstaa hömppäjuttuna pitävät -läl läl lää.
Kumpi on parempaa, hyvä fiktio vai huono tosi-tv...
tekis kuin käyttäisi sen hömppään?
Miten sä käytät vapaasi?
luen ja katson jotain aikuismaista kuten seiskalehteä ja Kauniita ja rohkeita.
sillä kaiken mainitsemasi lisäksi vielä larppaankin! Tällainen ikäloppu äiti-ihminen ;)
säälii muita - ja usein vielä aivan turhaan. Hukkaan männööö...
että kaikki ns. "mielikuvitushöpötystä" kritisoivat kyttäävät sitten itse jotain värikkäitä Pipsoja, juorulehtiä ynnä muita vastaavia vielä turhempia juttuja. Joku hyvin kirjoitettu fantasiakin on taiteellisuudeltaan ja tähdellisyydeltään vähän eri luokkaa, kuin turha skandaalihöttö.
näiden vihaisten vastaajien armoille live tilanteessa. Ap varmasti hakattaisiin pahaan kuntoon. Varmasti soittaisin ainakin hätänumeroon, jos en muuta uskaltaisi tehdä ap:n puolesta.
kuin av:lla roikkuminen ;)
Nyt taidan olla säälittävä ja paeta fantasiamaailmaan lukemalla Silmarillionia, hyvää yötä :)
kai tiesit että tuo resilienssiä ja pärjäävyyttä, joita kenelläkään ei voi olla liikaa? se on yksi institutionaalisen kasvatuksen tavoitteista.
Otsikon perusteella luulin että olisi ollut uskonnoista kyse.
Ap:n kaltaisten ihmisten olemassaolo on paras perustelu sille miksi fantasiaa kannattaa kuluttaa. Ja paljon.
..kuin se touhu, mitä ns. tavisnaiset tekevät? Eli telkkarin hömppäsarjojen tuijottaminen, itsensä ehostaminen ja puunaaminen, loputon juoruilu sekä roskakirjallisuuden suurkuluttaminen? Ei näissäkään mitään vikaa sinänsä ole, en vaan suostu uskomaan että omat harrastukseni (mm. pelaaminen tietokoneella, musiikinkuuntelu, roolipelit, anime ja manga) olisivat jotenkin huonompia. Minä saan näistä erittäin paljon irti ja nautin nytkin kovasti, kun kuuntelen hyvää musiikkia ja vieressäni lojuu auki sarjakuvakirja. Kohta aloitan 4-5 tuntia kestävän pelisession mieheni kanssa ja syömme suklaapoppareita, mikäs sen parempaa. :) Ja kyllä, meillä on lapsia! Olemme töissä! Ja aikuisia, melkein 30 kohta molemmat!
ei kaikki aika tarvi eikä voi olla mitään hyödyllistä ja tärkeää tekemistä. Minä ainakin jaksan sittne tehdä vaativaa työtä paremmin huomenna kun tässä iltasella kotitöiden jälkeen käytän vähän aikaani ap:n mielestä hyödyttömiin puuhiin kuten pelaan tietokoneella ja saatanpa vaan istua nojatuolissa miettimässä omia fantasioitanikin ;)
En ole kyllä vielä koskaan tavannut ihmistä joka käyttäisi kaiken aikansa vain hyödyllisesti. Ei tämä ap:kaan sellainen ole, koska kirjoittaa tänne AV:lle. Tuskin tämäkään niin kauhean hyödyllistä on, vaan ihan ajanvietettä.
Kenelläkään, joka viettää aikaansa av:lla ei mun mielestä ole hirveästi varaa arvostella muiden ajanviettotapoja.
Ja eikö täällä ollut vähän samantapainen aloitus vähän aikaa sitten. Joku marisi miten ihmiset tekevät kaikkea TURHAA eivätkä jatkuvasti jotakin hyödyllistä... Siinäkin on pieni paradoksi että tällainen ihminen jakaa mietteitään TÄÄLLÄ.
Eikä se sulle kuulu, miten vapaa-aikani käytän.
-yksi säälittävä-