Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on tehty 5-7 aborttia. Halutlo kysyä jotain?

Vierailija
17.01.2013 |

Määrää en siis tarkalleen muista, kun aikaa noiden välissä on ollut yli kymmenen vuotta yhteensä. Ja joo, olen ehkäisystä kuullut. Sille vaan ei voi mitään jos kännissä/unissa joskus unohtui.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kerroin, minulla ja miehelläni on yksi lapsi, joka on rakkainta meille maailmassa

Vierailija
2/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksi kysymys olisi. Miltä tuntuu olla vastuuton ja tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksi kysymys olisi. Miltä tuntuu olla vastuuton ja tyhmä?

hyvältähän se, vastuuttomalla ei oo onkelmii ku ei oo sitä vastuuta ja tyhmänä viel nii ei tajuu et joku uupuu xDDDDDDDDDDDD

Vierailija
4/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi siellä sairaaloissa hoitajien esittää sympaattisia sinua kohtaan..idiootti ihmishirviö!!

Vierailija
5/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Jonna?

Vierailija
6/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ihmeen jeesustelua ja arvostelua täällä? Jos toinen haluaa tehdä abortteja niin tehköön. Ei minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan. Mielummin abortti kuin ei-haluttuna maailmaan. Ei se abortoitu solukimppu mitään masennu ja ajattele että voi kun minua ei nyt haluttu.

Tämä on elämää ja biologiaa. Get over it. Jokainen saa päättää omasta kropastaan.

Vierailija
7/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet älynnyt abortin tehdä jos elämänhallinta on sitä luokkaa ettei edes ehkäisyä pysty hommamaan useiden aborttien jälkeen. Oletko sterilisaatiota miettinyt? Voisi olla paras konsti tuohon tilanteeseen. Sellainen kuulema on kuin joku Essure tms., jonka laitto kestää 10 minsaa.

Vierailija
8/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossahan se tuli jo kaikki oleellinen

Vierailija
9/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtään pitänyt vai kaikki raskaudet aborttiin?

Vierailija
10/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla täysin tunnekuollut.

Vierailija
11/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet älynnyt abortin tehdä jos elämänhallinta on sitä luokkaa ettei edes ehkäisyä pysty hommamaan useiden aborttien jälkeen. Oletko sterilisaatiota miettinyt? Voisi olla paras konsti tuohon tilanteeseen. Sellainen kuulema on kuin joku Essure tms., jonka laitto kestää 10 minsaa.

Ei siis tarvii vetää vittua auki ja leikellä paikkoja rikki tolla essurella? Sit vois just olla mun juttuni. Lasta en koskaan halua, sillä lapsen synnyttäneillä on kropat aina ihan helvetin rumia, ja naamatkin ihan päin norsunvittua. Lisäksi vihaan vauvoja yli kaiken.

Vierailija
12/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten vissiin tullut missään vaiheessa matkaa mieleen koitta jotain ehkäisyä? Tunteista en sano juuta tai jaata, mutta eikös tuollainen toimenpide ole haitaksi kenelle tahansa, jos sitä ihan tosissaan harrastelee?

Vierailija
13/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaatko ehkä matkan johonkin kivaan kohteeseen (Ibiza, Sunny Beach tmv.), jossa on tarjolla runsaasti seksiä humalaisten partnereiden kanssa? Sun elämä on niin mageeta!!!

Vierailija
14/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta en koskaan halua, sillä lapsen synnyttäneillä on kropat aina ihan helvetin rumia, ja naamatkin ihan päin norsunvittua. Lisäksi vihaan vauvoja yli kaiken.

ennen raskautta olin vartalomallilta omena koko 38, nykyään päärynä kokoa 34 (: Ainakin mulla kroppa kauneni ja paljon. Naama norsunvitulla jos vituttaa, samoten oli ennen raskautta. Mäkin vihaan vauvoja, paitsi omaani. Naapurin kakarat saa näkemään punasta ja kavereitten vauvat myös.

Vierailija
15/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty 5-7 aborttia. Halutlo kysyä jotain?

edes tiedä TARKKAA lukumäärää?

Vierailija
16/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta en koskaan halua, sillä lapsen synnyttäneillä on kropat aina ihan helvetin rumia, ja naamatkin ihan päin norsunvittua. Lisäksi vihaan vauvoja yli kaiken.

ennen raskautta olin vartalomallilta omena koko 38, nykyään päärynä kokoa 34 (: Ainakin mulla kroppa kauneni ja paljon. Naama norsunvitulla jos vituttaa, samoten oli ennen raskautta. Mäkin vihaan vauvoja, paitsi omaani. Naapurin kakarat saa näkemään punasta ja kavereitten vauvat myös.

ja tuskin ulkoakaan muiden kuin itsesi ja läheisen räkäkuppilan juoppojen mielestä, usko tai älä.

Vierailija
17/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän sakissa on yksi tuttava joka on nuorempana käyttänyt aborttia ehkäisykeinona. 1-2 kertaa menee vielä typeryyden piikkiin, mutta tuossa kohtaa..huoh.

Jos se olet SINÄ, niin tiedoksi vaan, että me muut muidut olemme haukkuneet sinut selän takana pystyyn ja pidämme sinua täysin menetettynä tapauksena. Lopettaisit sen ikuisen negatiivisuuden ja itsesäälissä kierimisen. Itse olet tehnyt elämästäsi paskan ja noilla kännihäröilyillä kruunaat kaiken.Luuseri.

Vierailija
18/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun kerroit.

Vierailija
19/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty kuusi aborttia. Aikahaitarilla 2001-2011. Minulla on yksi lapsi. Keskenmenojakin ollut kaksi.

Enkä edes pidä itseäni mitenkään omituisena.Olemme korkeasti koulutettuja, hyvin tienaavia. Aivan normaalia perhe-elämää elelemme ja nyt harkitsemme mieheni kanssa toista lasta.

Vierailija
20/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty kuusi aborttia. Aikahaitarilla 2001-2011. Minulla on yksi lapsi. Keskenmenojakin ollut kaksi.

Enkä edes pidä itseäni mitenkään omituisena.Olemme korkeasti koulutettuja, hyvin tienaavia. Aivan normaalia perhe-elämää elelemme ja nyt harkitsemme mieheni kanssa toista lasta.

abortoisit sen vauvan kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän