Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne vastaanottovirkailijan palkka 13 euroa hyvä palkka?

Vierailija
17.01.2013 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo on ihan kiva palkka kouluttamattomalle? Minä lähinnä selaan nettiä ja juttelen kaverini kanssa päivät pitkät, mutta saan nopeasti laskettuna noin 25 euroa tunnissa. Kannatti käydä koulut loppuun! :D Ja vakaa asema on kanssa, joten iän myötä palkka nousee helposti, vaikka jatkan nykyiseen malliin...

Nämä "tuottajat" lisäävät vitusti Suomen kilpailukykyä. Kenkää vaa moisille pelleille.

Vierailija
2/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan asialliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei vaadi mitään erikoisosaamista. Eli jos vain teet jotakin kevyttä toimistotyötä, ilman suurta vastuuta niin ihan ok palkka.

Ei mitenkään hyvä palkka, mutta ei huonokaan.

T valkokaulustyöläinen, palkka 2500 e/kk sisältää paljon erityisosaamista

Vierailija
4/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän rapiat 14e. on vastuuta ja välillä kiirettäkin. mielestäni siis tuommoisesta työstä 13 e/h on ihan hyvä palkka.

Vierailija
5/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan ok palkka noin yleisesti.

Vierailija
6/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse tarvitsee jotain ammattilaista, niin se maksaakin sitten jotain 60-100 euroa. Vaikka joku lukkoseppä. (Tiedän, että palkan päälle on maksettava samankokoinen summa sosiaalimaksuja, mutta silti.)

Vierailija
7/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin lehdestä, että ammattitaitoiselle järjestäjälle pitää maksaa 70 euroa tunnissa. HÄH. Todella vaativaa työtä järjestää huushollien kaappeja.

Vierailija
8/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin lehdestä, että ammattitaitoiselle järjestäjälle pitää maksaa 70 euroa tunnissa. HÄH. Todella vaativaa työtä järjestää huushollien kaappeja.

hinnasta maksaa alvit ja sivukulut niin tekijälle ei todellakaan jää koko hintaa vaan ihan tavallinen palkka.

Vierailija
9/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä palkka respalle, tesissä taitaa tuntipalkka olla vähemmän, siis ilman kokemusvuosia. Minulla on tuota luokkaa palkka toimistotyössä nyt kun teen vajaata viikkoa.

Vierailija
10/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo on ihan kiva palkka kouluttamattomalle? Minä lähinnä selaan nettiä ja juttelen kaverini kanssa päivät pitkät, mutta saan nopeasti laskettuna noin 25 euroa tunnissa. Kannatti käydä koulut loppuun! :D Ja vakaa asema on kanssa, joten iän myötä palkka nousee helposti, vaikka jatkan nykyiseen malliin...

Vierailija
11/11 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettailla kaiket päivät ja saada hyvää palkkaa.

Valotatko vähän. En nimittäin usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä