olen toivottoman ihastunut yhteen mieheen ja se vaan vedättää mua. puhukaa järkeä mulle, av:t!
tätä on jatkunut kohta vuosi. kyse on kaukaisemmasta työkaverista, käy toiselta paikkakunnalta meillä töissä.
olen ollut häneen ensi hetkestä ihastunut. mies on antanut ymmärtää kiinnostusta, lähettelee välillä muutakin kuin työmeilejä ja käy juttelemassa mulle kun on työpaikalla.
tajuan ettei tästä kuitenkaan ole tulossa mitään , koska paria kahvittelua lukuun ottamatta mies ei pyydä mua ulos ja kiinnostus on todella on off, välillä ottaa usein yhteyttä, välillä ei kuulu mitään.
silti en saa häntä mielestäni. ja joka kerta kun näen hänet menen ihan sekaisin ja aina kun hän ottaa yhteyttä alan toioa että jos sittenkin.
muut miehet ei kiinnosta yhtään, vaikka olen yrittänyt sitäkin keinoa. olen myös yrittänyt aktiivisesti unohtaa hänet, siirtää pois mielestä ja olla vastaamatta muihin kuin työmeileihin. kuitenkin olen ihan koukussa häneen.
puhukaa mulle nyt pliis järkeä päähän. en jaksa enää tuhlata aikaa tähän ja haluan että löydän jonkun, joka vastaa tunteisiini.
Kommentit (13)
miksei voi olla, että hänellä on henkilökohtaisesti vaikeaa ja on siksi myöskin "heikko" ihailullesi ja kaipaa sitä? Ei se niin helppoa ole varmaan hänelläkään.
eikö ole myös epäreilua meheltä, että jatkaa yhteydenpitoa jos ei kerran ole kiinnostunut ja tietää mun ihastuksesta.
mulla on joskus ollut jotain ihailijota, jotka ei ole kiinnostaneet ja en ole todellakaan jatkanut yhteydenpitoa, ettei vääriä toiveita synny.
vai luulekohan mies, että en elättele toiveita sen suhteen?
ei me voida tietää mikä sen päässä liikkuu.. ja jos tuntuu että et halua hukata aikaa niin anna olla. älä vastaa sille, kyllä se varmaan sitten lopettaa jos ei kiinnosta enempään.
niin pitää varalla. mutta se on niin epäreilua mua kohtaan. koska mitään suurta ei ole tapahtunut en voi vaatia vastauksia, täytyisi vain päästä tästä yli.
ehkä se tykkää saada ihailua, koska jatkaa ja jatkaa tätä vaikka yritän lopettaa.
ymmärrätte varmaan, että olisi täysin naurettavaa sanoa jotain tyyliin älä enää puhu mulle tai ota yhteyttä, koska en pääse muuten ihastuksestani eroon :(
voi miten suuria tunteita joku voikaan herättää. ei pidä koskaan antaa ihastuneelle toivoa jos itse ei ole varma kiinnostuksestaan.
jos et jaksa anna olla! Kyllä sekin lopettaa. Eikä tartte ees mitään ilmotella sille. Senku oot vaan vastaamatta. Ja ne tunteet kyl katoo..
Siksi hän ei halua katkaista yhteydenpitoa. Näitä on nähty.
Ehdottaa miehelle jotain kiihkeämpää. Mutta vain,jos olet " missi ",muuten en usko,että mies suostuu.Ja se on sitten ihan viimeinen vaihtoehto.Miehellä voi olla myös joku toinen,niin sanotusti " epävarma " suhde.
on jotka haluavat vain ihailua ja sitten leikkivät näiden ihastuneiden tunteilla.
Anna sen olla ja koeta unohtaa. Et vastaa viesteihin elleivät liity töihin, joihin sinun on pakko vastata sekä välttelet häntä.
Jos tulee juttelemaan, ajattele sen tilalla joku ääliö=eli se mies, joka leikkii sun tunteilla.
Mutta uskon, että haluat kuitenkin uskoa hänestä hyvää ja jatkat samaan malliin kunnes nolostutat itsesi täysin tai saat takkiin.
ihan ok näköinen olen, ainakin mulla olis muitakin miehiä tarjolla, jos vain saisin tämän tyypin mielestäni pois.
mulla on yhdessä harrastuksessa vastaavanlainen tilanne mutta toisinpäin menossa: kiva ja komea mutta perheellinen mies seuraa siellä kuin hai laivaa ja yrittää tehdä tuttavuutta. yritän pysyä hänestä kaukana, koska en halua että luulisi että haluan hänestä jotain.
siksi juuri en ymmärrä tämän oman ihastukseni tarvetta olla aloitteellinen kun en kerran kiinnosta. en ilmeiseti ole kuitenkaan täysin vastenmieleinen ihailija, kai se on laihana lohtuna tässä.
niin epäreilua. montakohan vuotta tässä pitää vielä kärvistellä että tunteet loppuu.
kyllä tämä järjen puhuminen täällä vähän ainakin tepsii muhun:)
mutta niin totta että ihastuneena haluaa uskoa toisesta ja sen aikeista vain hyvää kunnes sitten tulee takkiin ja pahemman kerran.
Sulla on aikamoinen asenneongelma eikä ikääkään voi kauheesti olla kun luulet et jutteleminen työpaikalla johtaa aina treffikutsuun=)
että mies ei tiedä sinun tunteista. Tai jos olet sanonut ja hän siis tietää ne mutta ei vastaa tunteisiin, niin haluaa kuitenkin olla ystävällinen sulle. Jos ei ole luonteeltaan vittumainen, miksi kohdella torjuttua ihailijaa muuten kuin ystvällisesti? Veikkaan tuota eka vaihtoehtoa ettei tiedä että sulla on vaikea olla hänen seurassa.