Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouni Hynynen -Oksettava. Miettisi miltä lapsesta tuntuu julkinen suhde toiseen naiseen.

Vierailija
17.01.2013 |

Aikuiset tekee mitä tekee, mutta kun on lapsia on kannettava vastuuta. Yrjöttävä ukko.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynynenkin kun on niin monen naisen suosikki eikä ole ainoa esimerkki.

Vierailija
2/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraissa hyppelyään. Jos kerran rakkaus hänen ja vaimon väliltä on kuollut ja yhdessä ovat vain lapsen takia.. Noloa. Alkaahan sekin jo ymmärtämään yhtä ja toista.

Mistäpä me vaimon suhteista tiedetään. Jospa touhuaa vastaavia.

Pakko sanoa, että vuosia olen ihmetellyt sitä parisuhdetta.. Paljon Hynyne vaimostaan kirjoittaa, muttei koskaan mitään kaunista. Paljonko paskaa jaksaa niskaansa ottaa..

Perankoski? Jo tippu Hynysen loputkin pisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynynenkin kun on niin monen naisen suosikki eikä ole ainoa esimerkki.

ruma kun piru!

minä ainakin arvostan kilttiä,rehellistä ja uskollista miestä!

Vierailija
4/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranduudelis sentään...

Vierailija
5/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranduudelis sentään...

Vierailija
6/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla huonossa suhteessa ja sekoittaa lapsenkin pää siinä? Katsoa, kun äiti ja isi inhoavat toisiaan tai toinen nöyristelee ja toinen halveksii.

Kun ei rakasta puolisoaan niin ei rakasta. Piste.

Vierailija
7/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteet laskivat. Miksi deittailee naimisissa olevaa? Noloa. Silläkin neljänkympin kriisi?

Ällöö ajatella sitä ja Hynystä....

Vierailija
8/87 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin: Perankoskihan on nainen joka pari vuotta sitten, about neljäkybäsenä (nyt 42 v.) kulki t-paidassa jossa luki isolla "I Anal". Elikkä "I Love Anal".

Kyseessä oli/on suomalaisen punk-bändin paita ja Perankoski on wanha punkkari.

Myös Hynyskä on wanha punk-diggalija, vaikka nuoruudessaan olikin lähinnä ahdistunut nörde-urheilijapoju.

Vierailija
9/87 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jouni_hynynen_ka…

"Vaimoltani työni vaatii ihan helvetisti kestämistä. Minua on siunattu turhan hienolla ihmisellä. Saa nähdä, kauanko vaimoni jaksaa tätä touhua vielä katsella. Välillä tuleekin kausia, jolloin tuntuu, että hänelle riittää. Mutta kai minä lopulta teen jotain oikeinkin.

Vaimoni ei aina oikein tykkää julkisuudessa laukomistani kommenteista. En silti kysele, mitä minulla on oikeus tehdä, sillä mikä mies minä sitten olisin?

Minulla on periaate, että aina pitää olla vaimoa ja äitiä vastaan. Rähinää täytyy olla, vaikkei siihen olisi syytä. Onhan se lapsellista ja naurettavaa, mutta olen mies, enkä osaa toimia muuten. Ja kun välillä annan vaimon olla oikeassa, elämästä tulee taas hetkeksi auvoisaa.

Joskus haluaisin olla perinteinen mies, joka tekee oikeita töitä ja hoitaa asiansa särmästi. On omituista, että unelmani musiikkiurasta on toteutunut. Ihmettelen, miksi minä olen tämän ansainnut. Tuntuu, että joku hemmottelee minua liikaa."

Vierailija
10/87 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä Hynysellä on aina ollut joku ihme alemmuuskompleksi jota se kompensoi joillain ihme muka-äijäilyllä. Olisi vaan se nörttipoju, tollainen ukkoilu ja puolimisogynististen juttujen pölöttely mitä se harrastaa lehdissä on NAURETTAVAA.

Vierailija
11/87 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei kiinnosta. Noi sanat kun bongaa tuolta lehtien sivuilta, niin miks muitakaan pitäis kiinnostaa heidän kuviot.

Vierailija
12/87 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä Hynysellä on aina ollut joku ihme alemmuuskompleksi jota se kompensoi joillain ihme muka-äijäilyllä. Olisi vaan se nörttipoju, tollainen ukkoilu ja puolimisogynististen juttujen pölöttely mitä se harrastaa lehdissä on NAURETTAVAA.

Jounissa taitaa asua pieni (iso?) miesasiamies.

Vierailija
13/87 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä taas oman suhteen kiillottajat vauhdissa. Omalle "rakkaalle" lähetellään facebuukis pusu viestejä, että vaan kulissi säilyisi ja täällä arvostellaan muiden tekemisiä. Hankkikaa oikeesti elämä tai olkaa edes niiden muksujenne kanssa. Ai niin mutta silloinhan jäisi päivitykset tekemättä ja kulissi hajoaisi.. Ootte säälittäviä.

Vierailija
14/87 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä taas oman suhteen kiillottajat vauhdissa. Omalle "rakkaalle" lähetellään facebuukis pusu viestejä, että vaan kulissi säilyisi ja täällä arvostellaan muiden tekemisiä. Hankkikaa oikeesti elämä tai olkaa edes niiden muksujenne kanssa. Ai niin mutta silloinhan jäisi päivitykset tekemättä ja kulissi hajoaisi.. Ootte säälittäviä.

T: En parisuhteessa enkä ainakaan koskaan ikinä Jouni Hynysen kaltaisen kanssa.

Vierailija
15/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tää julkinen salasuhde kuuluu asiaan. Viis lapsista ja vaimosta, kunhan minä elän kuten haluan.

Vierailija
16/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan, kun polleena esiintyi Kuorosota -ohjelmassa. en oo koskaan tykänny tuollaisesta ihmisluonteesta, niin itseään täynnä oleva, lupsakka karjalaisimmeinen, jotta!

Vierailija
17/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimesti heilastelee Mari Peränkoskea vaikka edelleen naimisissa.

Vierailija
18/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein junttien juntti ja itserakas paskiainen. Kyllä Perankoski tuon kainaloon sopii, taitaa olla naispuolinen vastine Hynyselle.

Vierailija
19/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko-kirjailija Jouni Hynynen, 42, ja näyttelijä Mari Perankoski, 42, eivät enää peittele rakkauttaan.

Pariskunta oli viimeksi julkisuudessa viime viikonloppuna Miss Mikkeli -finaalissa. Molemmat kuuluivat kisan tuomaristoon.

Tämän viikon Seiska-lehti kuvailee pariskunnan iltaa kiihkeäksi. Paikalla ollut ravintolavieras kertoo Iltalehdelle, että Hynynen ja Perankoski olivat niin avoimesti yhdessä kuin olla voi.

- Eivät he peitelleet suhdettaan. Kyllä he hyvin tiesivät, että paikalla on kuvaajia ja toimittajia, kertoo silminnäkijä.

Iltalehden tietojen mukaan pariskunta oli vastikään ulkomaan lomalla. Hynysen rusketuksesta näkyi, että lämmintä oli piisannut.

Hynysen ja Perankosken suhteesta on puhuttu jo pitkään. Ammattipiireissä rakkaus ei ole enää mikään uutinen.

- He sopivat niin loistavasti toisilleen. Toivottavasti rakkaus kestää, kuvailee yksi lähipiiriläinen.

Jouni Hynnen ei halunnut kommentoida mitenkään romanssiasioita.

- En, moi, Hynynen vastaa kohteliaasti.

Jouni Hynynsellä on perhe Lappeenrannassa. Lappeenrannan käräjäoikeuden mukaan avioeroa ei ole laitettu vireille. Mari Perankoski asuu Helsingissä sinkkuna.

Jouni Hynysen avioliitto on sarjaa suvaitseva. Näin hän kommentoi perheolojaan Iltalehdessä viime keväänä:

- Olemme olleet yhdessä lukiosta asti. Sanomista tulee, mutta naisten kanssa tulee aina sanomista. Ihan sama miten elää. Vaimoa tämä touhu ei kiinnosta. Joskus nuorempana hän oli vähän mustasukkainen, mutta ei enää.

Kotiteollisuuden sivuillakin on suhdetta ehditty käsitellä. 18. marraskuuta 2011 kirjoitettiin yhtyeen blogisivuilla seuraavasti:

"Hynynen yrittää iskeä näyttelijätär Mari Perankoskea lausumalla tälle jotain v...un runoutta, mutta mies sammuu kesken lauseen."

Vierailija
20/87 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo Sapiens Simplex, kun äijän elämäntapa ei häiritse.