Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FM/opettajat huom!

Vierailija
17.01.2013 |

Mulla on vähän nolo kysymys, mutta olen juuri valmistunut Filosofian maisteriksi sekä kemian/fysiikan opettajaksi. Nyt sitten pitäisi täytellä kaikenmaailman kaavakkaita ja ongelmana on se mitä merkitsen koulutuksen ja ammatin kysymyksiin??? Onko koulutukseni FM ja ammattini kemian/fysiikan opettaja? Kääk! miten te merkitsette tiedot? Kiitos avuista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenopettajalla on vain muodollinen pätevyys opettaa.

Opettajahan et varsinaisesti yliopistosta valmistuttuasi ole - ennen kuin olet opettaja. Kyse on vain pätevyydestä. Ammatti on henkilöllä, jolla on työtä tai työhistoriaa. FM siis riittää, ja voit tarkentaa sitä halutessasi aineyhdistelmäsi tiedoilla.

Kyllä minun ammatti ainakin on opettaja, koska opettajan paperit löytyy vaikken niitä töitä teekään.

kyllähän aineenopettaja on samalla tavalla opettaja kuin luokanopettaja. Vai onko luokanopettajakin vain muodollisesti pätevä ennen kuin pääsee työelämään?

Vierailija
2/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksesi on FM tai "ylempi korkeakoulututkinto", ammattisi on "aineenopettaja (Fy, Ke)"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajahan et varsinaisesti yliopistosta valmistuttuasi ole - ennen kuin olet opettaja. Kyse on vain pätevyydestä. Ammatti on henkilöllä, jolla on työtä tai työhistoriaa. FM siis riittää, ja voit tarkentaa sitä halutessasi aineyhdistelmäsi tiedoilla.

Vierailija
4/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun ammatti ainakin on opettaja, koska opettajan paperit löytyy vaikken niitä töitä teekään.

Vierailija
5/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset