Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen rakastunut varattuun mieheen

Vierailija
17.01.2013 |

ja haluaisin viedä hänet siltä kammottavalta akalta.

Olen ilkeä nainen, mutta minkäs tunteillensa mahtaa. Olen mettinyt monesti jos vaikkapa valehtelisin tälle naiselle, että hänen miehensä pettää taikka vastaavaa, mutta ei luonto anna periksi kun heillä yhteinen lapsi. Muusta ei siis väliä, mutta ajattelen tuota lasta.

Mitenköhän nää tunteet saisi tukahdettua? Vai saako ollenkaan? Pitäisikö vain toimia ja varastaa mies keinolla millä hyvänsä, vaiko pakata laukku ja muuttaa sinne missä pippuri kasvaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole totuus kokonaan siinä.

Liikuttavaa kun lapsen tähden pystyt olemaan valehtelematta mutta suunnittelet silti särkeväsi hänen kotinsa.

Vierailija
2/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetko vaimonkin?

Vierailija
4/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole oikeastaan haukkunut tyttöystäväänsä, on vain muutaman kerran avautunut minulle heidän "ongemista". En tiedä onko tunne yksipuolista.

Olen muutaman kerran istunut samassa kahvipöydässä naisen kanssa ja en vain itse pidä häntä roskaa kummosempana. Eli oikeastaan en tiedä naisesta juuri mitään, enkä edes kunnolla tunne.

Vierailija
5/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särähti korvaan tuo "en pidä häntä roskaa kummoisena" vaikka et edes tunne häntä kunnolla?

Olisiko sulla pikkusen peiliin katsomisen paikka??

Olet tuominnut tuon naisen, ja suhtaudut häneen halveksivasti, vaikka siis et edes tunne tätä naista? Mitä syytä sinulla on häntä halveksia? HÄN ei ole tehnyt SINULLE mitään pahaa. Hänen parisuhdeongelmansa eivät sinulle kuulu!

Monet miehet "perustelevat" pettämistään juuri näillä "parisuhdeongelmilla" jossa kumppani, ei "ymmärrä" miestä, ei rakasta miestä, kaikki vika on aina siinä kumppanissa.

Omalla kohdallani voin sanoa, että EX-mieheni teki juuri tätä. Minä kävin töissä, hoidin kodin ja lapset mallikelpoisesti, ymmärsin ja tuin miestäni kaikessa, joustin kaikessa (hänellä haastava työelämä) oli aktiivinen seksielämä hänen toiveilla höystettynä, oli toisen huomioimista ja hellyyttä. Mikään ei riittänyt näemmä, kun piti pettää. Ja mies siis ihan aidosti onnellinen parisuhteesta. Itki ja raivosi kun lähdin, ei olisi halunut luopua minusta. Todella vaikea ero! En meinannut sitten päästä hänestä eroon millään, luvattiin kuut taivaalta jne jne.

Mutta olin katsonut sitä pettämistä liian kauan. Kun ei kerran pystynyt olemaan uskollinen, niin sai sitten minun puolestani mennäkin "nauttimaan" sitä vapauttaan ihan vapaasti. Mies oli selitellyt kanssa baareissa, että vaimo ei ymmärrä jne bla blaa blaa. Paras ystäväni nimittäin oli kuullut vahingossa hänen tilityksensä ravintolassa jollekin tuntemattomalle naiselle.

Ei pidä uskoa sitä mitä miehet omana "totuutenaan " kertovat! Parisuhdekriisiin tarvitaan aina kaksi!

Pyytäisin siis, että voisitko edes yrittää ymmärtää tätä vaimoa? Sinähän tässä olet se kodinrikkoja, ja väliintulija. Älä viitsi käyttäytyä kuin kateellinen teini-ikäinen.

Vierailija
6/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän naisen puhetyyli, eleet ja kaikki vaan saa niskakarvani nousemaan pystyyn ja en voi sille mitään.

Siinähän se ongelma onkin. En haluaisi rikkoa perhettä lapsen takia, tai yrittää rikkoa. Mutta omat tunteet pinaavat.

Vierailija
7/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näette ilmielävänä sellaisen ihmisen tekstiä, jolla ei ole omaa harkintakykyä!

Tekee omat päätelmänsä naisesta miehen puheiden perusteella!

Turha selittää muuta, miehen puheet vaikuttavat todella paljon. Eikä siinä vaiheessa enää toinen nainen vaivaudu ottamaan asioiden todellista laitaa selville ;)

Vierailija
8/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näette ilmielävänä sellaisen ihmisen tekstiä, jolla ei ole omaa harkintakykyä!

Tekee omat päätelmänsä naisesta miehen puheiden perusteella!

Turha selittää muuta, miehen puheet vaikuttavat todella paljon. Eikä siinä vaiheessa enää toinen nainen vaivaudu ottamaan asioiden todellista laitaa selville ;)

Olen kyllä tehnyt päätelmäni naisesta aivan itse tapaamistemme perustein. Miehen sanat eivät tähän ole vaikuttaneet.

Joten arvon lukijat, vastasin juuri ihmiselle joka olettaa automaattisesti, että mies on "käännyttänyt" minut naista vastaan.

Vierailija
9/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ja nauti elämästäsi. Se mies palaa joka tapauksessa,jos niin on tarkoitettu. Elämä on niin ihana ja niin mielenkiintoinen!

Vierailija
10/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon ap, tiedätkö 100% varmaksi, että mies edes lähtisi mukaasi?? :D

Kannataa pohtia sitä ennenkuin pohdit rikotko miehen perheen vai et ;)

Vierailija
11/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat motiivisi tekevät sen, että vaikka se puoliso olisi miten mukava, niin keksit sitten ikäänkuin syyn kuitenkin inhota häntä.

Ja kas kummaa, inhosi vähenee, kun saat miehen napattua itsellesi.

Inhoat sen naisen eleitä ja ilmeitä koska vaikka se olisi itse taivaan enkeli, et pitäisi naisesta.

Koska inhoat sitä, että sillä naisella on se haluamasi mies... Ja koska koet, että se nainen ei ole ansainnut sitä miestä, vaan sinä, jonka rakkaus on niin paljon suurempaa ja parempaa...

Kasva aikuiseksi. Tunnista tunteesi. Tunnista motiivisi.

Vierailija
12/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan paskasta luonteesta.

Vierailija
13/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon ap, tiedätkö 100% varmaksi, että mies edes lähtisi mukaasi?? :D

Kannataa pohtia sitä ennenkuin pohdit rikotko miehen perheen vai et ;)

Mitä sä siellä höpsiset :)? Nyt ylös,ulos ja lenkille,100% :D

Vierailija
14/18 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mahtaa olla se kammottava akka, joka on viemässä toiselta miehen ? Pitäisi vähän ajatella.....

Vierailija
15/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 15:34"]

mies ei ole oikeastaan haukkunut tyttöystäväänsä, on vain muutaman kerran avautunut minulle heidän "ongemista". En tiedä onko tunne yksipuolista.

Olen muutaman kerran istunut samassa kahvipöydässä naisen kanssa ja en vain itse pidä häntä roskaa kummosempana. Eli oikeastaan en tiedä naisesta juuri mitään, enkä edes kunnolla tunne.

[/quote]

Toisissa ihmisissä näke usein itsensä, viitaten tuohon roskaan

Vierailija
16/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihastunut varattuun mieheen ja aina välillä mielessäni leikittelen mitä jos meistä joskus tulisi jotain. MUTTA: en ikinä pystyisi miestä kunnioittamaan jos lähtisi toisen naisen (=minun) matkaan ja sen vuoksi rikkoisi perheensä.

Asia on ihan eri jos ensin käsitellään oma liitto loppuun asti ja vasta sitten kohtuullisen eroajan jälkeen aletaan rakentamaan uutta suhdetta.

Sitä odotellessa :)

Vierailija
17/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kerran eräs AP:n tapainen nainen yritti väkisin iskeä miestäni. Hän oli aivan varma että olen aivan vääränlainen nainen miehelleni, ja juuri hän on se oikea. Luen aina silloin tällöin hupimielessä ja uteliaisuuttani tuon naisen blogia, jossa hän kerran viittasi tähän yritykseensä viedä mieheni. (ilman nimiä mutta tunnistettavasti). Nolointa hänessä on se että hän ihan tosissaan uskoo että mieheni ei lähtenyt hänen matkaansa vain siitä syystä että oli naimisissa.

Vierailija
18/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

elekää menkö provoon