Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en usko todeksi: elämäni eka plussa - hoitotauolla!!

06.12.2005 |

olen täysin puulla päähän lyöty. olemme yrittäneet saada lasta kaksi ja puoli vuotta, puolitoista vuotta ollaan oltu hoidoissa. hoidot ovat olleey hankalia, koska reagoin hormonihoitoihin liiankin kanssa eli useat inssit jääneet tekemättä. taustallahan mulla on pco (asia varmistui vasta nyt kesällä) sekä miehellä siittiöiden rakenteellista poikkeavuutta.

nyt olimme -taas kerran- hoitotauolla. kierto alkoi venyä neljäänkymmeneen, joten äsken testasin : PLUSSAN!! nyt sekavin tuntein, pelkään, että tulos on virheellinen sekä sitä kun viime viikolla pikkujouluissa nautiskelin pitkän kaavan kautta drinksuja (tyhmää, mutta olin jo reilun kahden vuoden aikana melkein luopunut toivosta enkä rajoittanut alkoholin käyttöä niin kuin alkuaikoina) sekä keskenmenoa ja ja ja..

olen ihan sekaisin täällän, niinkuin varmaan tekstistä huomaa. mies työssä, joten ei ketään jonka kanssa tässä jakaa näitä sekavia fiiliksiä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia kaverille ja onnea matkaan.

Vierailija
2/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti me muut tulemme pian perässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hienoa aina kuulla näitä " ihmetarinoita" - taisitpa saada maailman parhaan joululahjan! :-)

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun (tai tammikuun???) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija
4/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo hieman rauhallisemmalla mielellä. ultraan sain ajan ensi viikoksi.

tietysti kaikenlaiset pelot käy mielessä, mutta otan jokatapauksessa työvoittona sen, että ainakin kerran elämässäni olen plussannut.

tsemppiä ihan jokaiselle teistä! peukut pystyssä!!

Vierailija
5/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskon, että sitä on ihan ihmeissään!

Mitäs oireita tai tuntemuksia oli? vai oliko mitään?

(oireet kiinnostaa aina:)

Vierailija
6/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kauheasti oireita, jonkin verran rinnat kyllä kipeenä ja pientä nippailua masussa. siksipä tämä tuntuukin niin uskomattomalta. no, saa nähä sitten ultrassa onko siellä masussa oikeasti joku :)

lämpöä ja piparintuoksua toivottelen!