Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kroppa ei kestä pakkasta

Vierailija
17.01.2013 |

kun on yli -10 astetta , nivelet polvista ja lonkasta jäykistyy niin etten pääse kunnolla käveleen ja portaita on tosi vaikee nousta. Ja särky on hirvee. Tahtoisin muuttaa etelään sen(kin) takia. Onko muilla vastaavaa ongelmaa ?

Lääkäri määrää buranaa mikä ei todellakaan auta ja pilaa vaan mun mahan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensinnäkin kylmäurtikaria, eli saan turvotusta ja nokkosrokkoa ihooni pakkasessa. Lisäksi hengittäminen yli 10 asteen pakkasessa sattuu niin nenään kuin keuhkoputkiinkin. Silmätkin vuotaa pakkasessa yhtä mittaa. Ja olen ihan käsittämättömän viluinen, vaikka miten laittaisin lämpösukkaa ja -käsinettä niin aina on sormia ja varpaita valkoisena ja tunnottomana lenkin jälkeen.

Mun oli tarkoitus tässä pyrkiä muuttamaan etelämpään mutta hitto kun on nyt tuo talouskriisi niin ainakaan eteläiseen Eurooppaan tuskin nyt töihin pääsee :(

Vierailija
2/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensinnäkin kylmäurtikaria, eli saan turvotusta ja nokkosrokkoa ihooni pakkasessa. Lisäksi hengittäminen yli 10 asteen pakkasessa sattuu niin nenään kuin keuhkoputkiinkin. Silmätkin vuotaa pakkasessa yhtä mittaa. Ja olen ihan käsittämättömän viluinen, vaikka miten laittaisin lämpösukkaa ja -käsinettä niin aina on sormia ja varpaita valkoisena ja tunnottomana lenkin jälkeen.

Mun oli tarkoitus tässä pyrkiä muuttamaan etelämpään mutta hitto kun on nyt tuo talouskriisi niin ainakaan eteläiseen Eurooppaan tuskin nyt töihin pääsee :(

mulla on nuo samat ongelmat. Mun "diagnoosi" on vaan fibromyalgia eikä tutkita ees enempää :(

Joskus asuin 3 kk tropiikissa ja oli ihanaa kun ei särkeny, aivankuin heräsi uudelleen eloon!

Minun alallani ei ole suomessa nyt töitä mutta ehkä löytäisinkin esim. Ranskasta. Ainut ongelma siinä on että pitäisi lapset laittaa ranskalaiseen kouluun ja en itse ranskaa puhu (alallani on työkielenä englanti , onneksi).

Pääsisiköhän ilmastopakolaiseksi johonkin? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansainvälisen koulun, jossa opetus on englanniksi.

mulla on nuo samat ongelmat. Mun "diagnoosi" on vaan fibromyalgia eikä tutkita ees enempää :(

Joskus asuin 3 kk tropiikissa ja oli ihanaa kun ei särkeny, aivankuin heräsi uudelleen eloon!

Minun alallani ei ole suomessa nyt töitä mutta ehkä löytäisinkin esim. Ranskasta. Ainut ongelma siinä on että pitäisi lapset laittaa ranskalaiseen kouluun ja en itse ranskaa puhu (alallani on työkielenä englanti , onneksi).

Vierailija
4/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja talvet on ihan kauheita. Joka paikkaan sattuu ja aamuisin on niin jäykkänä ettei meinaa vaatteita saada puettua päälle. Tunnen itseni 80-vuotiaaksi mummoksi vaikka ikää 'vasta' 40v. Masentaa kun tietää että apua ei ole eikä hoitoa tähän vaivaan. Punaviini auttaa hetkeksi.

Onneksi kuukauden päästä pääsen lämmittelemään Thaimaaseen, se helpottaa vähäksi aikaa ja piristää mieltä.

Vierailija
5/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän voi olla ihan ok pitää ihmisiä pakastinlämpötiloissa :D !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme