Miehet, mitä ajattele siitä jos vibra on aina mukana seksissä?
Tästä on alkanut tulla minulle (naiselle) ongelma.
En ole koskaan saanut itse yhdynnässä orgasmia, suuseksissä kylläkin ja sekin on työn takana. Sormillakaan kosketus ei ole tarpeeksi stimuloiva joten se alkaa vain puuduttamaan ja turhauttamaan.
Onhan sitä tullut kokeiltua eri asentoja jne. mutta lopputulos on aina sama. En vain saa orgasmia. Ja huom. en ole koskaan saanut kenenkään miehen kanssa orgasmia, joten aviomiehen "syy" se ei ole.
Totta kai se aina harmitti minua, kun mies laukesi ja minä jäin ilman, joten nyt meillä on sitten vibra aina mukana seksissä (minun aloitteestani). Yleensä mies laukeaa ensin ja sitten hoitelen itseni.
Seksi tuntuu hyvältä ja haluan sitä mutta en vain saavuta huippua yritin sitä kuinka paljon tai jätän yrittämättä.
Ongelmaksi on nyt tullut se, että olen alkanut kuvitella, että mies ajattelee olevansa huono tms. Että vibran käyttö syö hänen itsetuntoaan, koska ei pysty tyydyttämään minua. Koskaan mies ei ole näin vihjaissut eli tämä on vain omassa päässäni.
Asia on vain alkanut vaivata niin paljon, että tekisi mieli jättää koko lelu pois ja jopa feikata koko orgasmi, ihan miehen mieliksi. Voin sitten vaikka vessassa tyydyttää itseni.
Kommentit (4)
Tuskin miestäsi haittaa, jos ei itse ole mitään sanonut. Minua ei ainakaan häiritsisi, jos apuvälineellä nainen itselleen nautinnon saa, sitä vartenhan ne ovat olemassa.
Ei muuta kuin kaalimato tms. auki tai sitten suoraan aikuislelukauppaan ja etsiä miehelle sopiva penisrengas, jossa on värisevä klitorisstimulaattori.
Ratsastusasennossa ihan ykkönen ja saat itse samalla, kun mies on sisälläsi ja sitten mies voi omaan tahtiinsa "laukaista" itsensä esim. takaapäin ja saatat hyvällä tuurilla saada itse uuden, ainakin pienemmän, orkun.
Tuli näköjään alkup. ja sitten hieman päivitetty viesti molemmat. No, käyttäjävirhe tässäkin tapauksessa.
Nainen saa kyllä muutenkin mutta meillä on usein vibra mukana meidän leikeissä joskus hoidan vaimon ensin vibralla ja itseperään.
Ei muuta kun opetat miehen käyttämään vibraa sinussa saa nauttia sinunkin orguista
Ei muuta kuin kaalimato tms. auki tai sitten suoraan aikuislelukauppaan ja etsiä miehelle sopiva penisrengas, jossa klitorisstimulaattori.
Ratsastusasennossa ihan ykkönen ja saat itse samalla, kun mies on sisälläsi ja sitten mies voi omaan tahtiinsa "laukaista" itsensä esim. takaapäin ja saatat hyvällä tuurilla saada itse uuden, ainakin pienemmän, orkun.