Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALSTAKIUSAAMINEN LOPPUU TÄLTÄ PÄIVÄLTÄ TÄHÄN!

Vierailija
17.01.2013 |

Seikka on saletti ja kättä päälle.

Tässä ketjussa pyydetään anteeksi kiusaamista, ilkeitä sanoja ja luvataan, ettei enää kiusata eikä puhuta rumia ja ilkeitä toisille äideille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa :onko muita jotka tehneet vain yhden lapsen taloudellisista syistä; loukkasi? Siis se kun kirjoitin että onko yksi kirjoittaja kaksplussalta.Anteeksi jos loukkasin!

Vierailija
2/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa :onko muita jotka tehneet vain yhden lapsen taloudellisista syistä; loukkasi? Siis se kun kirjoitin että onko yksi kirjoittaja kaksplussalta.Anteeksi jos loukkasin!

Yksi mamma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti utopiaa.Ei tule oikeasti kiusaaminen koskaan loppumaan, varsinkaan läskiksi,idiootiksi ja tyhmäksi haukkuminen.

Vierailija
4/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeileppa iltakympiltä samaa, jospa sitten mammat olis haukknu teiniäitejä, läskejä ja köyhiä tarpeeksi. :D

Vierailija
5/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti utopiaa.Ei tule oikeasti kiusaaminen koskaan loppumaan, varsinkaan läskiksi,idiootiksi ja tyhmäksi haukkuminen.

Pieni askel kerrallaan

ap

Vierailija
6/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin muut edes ehtii. Eli odottaa tommoista käsittelyä ja ajattelee, että paras kirjoittaa se itse ekaks koska sitä nimittelyä on odotettavissa ääneen tai hiljaisuudessa. Se on jotenkin itsensä halventamista, mutta ei ainakaan minun tapauksessani ole tarkoitettu oikeastaan sellaiseksi. Välillä tarttee itse kirjoitta myös, että dorka, mielisairas, kylähullu ja mitä lie. MM candyliini nimitteli kommentoijiaan avohoitopoilaaksi, joten jääkööt se hänen kontolleen nimittelyksi toisista - ei siis itsestä.

Candyliinikö se täällä on tehnyt niitä kaikenlaisia mt-analyysejä joka toiseen ketjuun ja huudellut, että onks lääkkeet ottamatta tms? Niistä mä teen aina ilmon jos jonkun tuntemattoman ketjuun heitetty sellaista. Miten candyliiny on sellaista infoa saanut? Istuuko jollakin suljetulla ja pukeutuneena hoitohenkilökunnan tms virka-asuun on käynyt lukemassa palstamammojen sairaskertomuksia tms juttuja. Onks Mikko joku poliisi tai valepoliisi, että olisi päässyt poliisinkin rekistereihin vai onks ne ihan jotain hakkereita tyyliin Bonny and Clyde vaikkakin eri asialla?

Niin, siis pitäisikö myös itsensä nimittely joksikin tommoiseksi saada loppumaan palstalta? Oikeastaan kaikkien palstalaisten tarttis luoda sellainen ilmapiiri, että kenenkään ei tarttis epäillä, että ne kutsuu mua tai ajatteelee musta että mä on joku aivovammainen dorka, idiootti, älykääpiö, tyhmä, läski (vaikka oikeasti vaan muutama kilonen ylimääräistä), kylähullu, bimbo (ei tartte olla blondi), laitoksesta karannut, ja toi candyliinin avohoitopotilas. Sehän on Candy voinut kirjoitella jostain laitoksesta ja nyt se on ehkä päässyt vapaalle. Sen Mikkosetä on saattanut olla joku sieltä suljetulta paikalta, vaikka joku vartija tai psyskologi. Mistäs sitä tietää että mitä ne siellä oikein häärää. Ja candyliini on voinut vähän muuttaa tota ikäänsä, että näyttäisi paremmalta.

Ai Candyliinin jälkipyykinpesuako tästä ketjusta tulikin! Onks kukaan kokeillut menisikös rinsessa Candyn jalkaan se punainen Nokia saapas, jota netissä näyttää yritetyn yhdelle sun toiselle. Sillä voisi vielä olla pienempi jalka kun jollakin toisella satutädillä, jolla on jo ollut vaihdevuodet ja jalat ovat turvoksissa (inhottavaa kylläkin). Mä alankin heitellä johonkin ketjuihin, että onks sulla jalat turvoksissa - lähe käveleen - sillä istuminen tappaa. Ja ethän sä nyt vielä halua kuolla!

Hei hei Candy - sä oot ollut ihan bimbo avohoitopotilas ja mulla ei ainakaan ole sulta mitään anteeksipyydettävää. Sinäkö lähetit kerran tekstin "vittu ämmä sä oot sekaisin"? No, miksi et oo enää lähettänyt tämmöisiä bomberna?

Vierailija
7/7 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 17.1.2013 13:27 (17/18)

Menisin kyllä mutta mitat ovat jo 170/55 ja olen muutenkin kaunis.

Eikö noissa ohjelmissa ole yleensä rumia läskejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä