Suositelkaa hyvää joogamattoa
Sellanen, joka ei ois liukas, paksuus about 4 mm. Mistä kannattais hankkia, ja minkälainen?
Kommentit (5)
Mulla on Stadiumista Casallin matto. Hyvä on :) Makoin siitä 19,90, sama matto löytyi Stokkalta melkein tuplahintaan, joten kannattaa katsoa, mistä ostaa.
Tosin kulmat on (ainakin tuossa, vuoden vanhassa) pyöreät, so last season, eikä keskeltä löydy viivaa (osaavat joogaajat ei kyllä tarvitsekaan). Mutta materiaali on hyvä!
Jos ostat jonkun muun, niin kannattaa tarkistaa, ettei matossa ole sellaista "kudetta" sisällä, ne rispaantuu reunoista. Esim Karhulla on ainakin hyvännäköisiä joogamattoja, laadusta en tiedä.
Pro lite on 4,5 mm paksu ja siinä on elinikäinen takuu. On aluksi vähän liukas, mutta paranee vanhetessaan!
Mandukan, uskaltaisko sen ostaa netistä kokeilematta? Ootteko kokeillu mattoja ennen ostamista?
ap
Pro lite on 4,5 mm paksu ja siinä on elinikäinen takuu. On aluksi vähän liukas, mutta paranee vanhetessaan!
Mandukan, uskaltaisko sen ostaa netistä kokeilematta? Ootteko kokeillu mattoja ennen ostamista?
ap
Ja oon tykännyt. Ennen mulla oli Niken ohut perusmatto, joka tuntuu ton Mandukan jälkeen ihan liian lurulta.
kans Niken matto, ihan lötkö ja liukaskin vielä. Mandukassa näyttäis olevan sen verran hintaa (kassin kanssa), et ois kiva kokeilla ennen ostopäätöstä. Vaan täälläpäin ei moisia liikkeitä ole. Karhun mattoja en oo nähny kenelläkää, missä niitä myydään?
ap