Katsotteko kolmosta? järkyttävää!
Kommentit (10)
työharjoittelussa niin hoitajat istui koko päivän kaikki kahvihuoneessa. Vain klo 7-8 painettiin töitä ja taas lounasaikaan muuten vain kahvittelua. Pissavaivaiset vietiin ammulla vessaan ossa olivat koko pivän, jos joku soitti huoneestaan hälytyskelloa, kukaan ei mennyt katsomaan. Tätä jatkui päivästä toiseen.
mä olen ollut tähän asti vain hyvissä vanhainkodeissa töissä, joissa henkilökunnanta on tehnyt täydellä teholla hommia koko ajan. jos ei ole ollut hoidollisia hommia niin sitten on keksitty vanhuksille virikkeitä, pidetty seuraa. koko ajan omahoitaja on ollut kartalla siitä missä kukakin vanhus on ja kauanko. hoitajilla on ollut 20min ruokatauko ja vartin raportti, muutoin taukotilaan ei ole ollut pahemmin asiaa.
Todella harmillista että tällainen työote ei toteudu monessa paikkaa :(
Hyytävän tottatuo vanhustenhoito. Eikä vain yksityisellä. Julkisella samanlaista.
että juttua huonosta vanhusten hoidosta. En katso tuollaisia dokkareita. Mitä niistä hyötyisin? Teen itse vanhustyöta ja todellakin teemme parhaamme niillä resursseilla mitä meillä on. Vanhukset ovat puhtaita, ravittuja ja vailla painehaavoja. Teen työni sen verran hyvin, kuin se on mahdollista. Vanhusten kaltoinkohtelua en hyväksy, mutta en enää jaksa katsoa niitä huonoja uutisia ja syyllistämistä.
todellakin tuotiin esille sitä, että hoitajat yrittävät kaikkensa, mutta johto ei piittaa.
Minä en voi tehdä töitä vanhuspuolella, en kestä katsella sitä äyskimistä, huutamista, syöttämättä jättämistä, likaa, pesemättömyyttä, lääkkeiden kanssa välinpitämätöntä pulaamista, vaativien omaisten dissaamista. Suurin osa henkilökunnasta ei jaksa enää yrittää!
todellakin tuotiin esille sitä, että hoitajat yrittävät kaikkensa, mutta johto ei piittaa.
Minä en voi tehdä töitä vanhuspuolella, en kestä katsella sitä äyskimistä, huutamista, syöttämättä jättämistä, likaa, pesemättömyyttä, lääkkeiden kanssa välinpitämätöntä pulaamista, vaativien omaisten dissaamista. Suurin osa henkilökunnasta ei jaksa enää yrittää!
jos jopa kotiäitien on pakko mennä töihin ja viedä lapset päivähoitoon vaippaikäisinä?
Miten tukisit tätä? Kuka tämän maksaisi?