Mieheni tekee kotitöitä ja
pesee pyykkiä. Onglema on se, ettei suostu kuuntelemaan ohjeita eli pesee mustia ja valkeita vaatteita sekaisin. Olen huomauttanut asiasta ja mies joko suuttuu kun "arvostelen" ja sanoo, että "en pese sitten ollenkaan" tai sitten sanoo vain, että pesee niin kuin huvittaa. Ja ok, sopisi hyvin, ettei pese ollenkaan, kun ei yksinkertaista asiaa voi omaksua. Ottaa sitten hermoon, kun omat ja lasten vaatteet ovat ihan harmaita ja tunkkaisen värisiä.
Niin ja toki täytyy olla tyytyväinen miehestä, joka pesee pyykkiä, mutta...
Kommentit (3)
Mun mies pesee kaiken pyykin samassa, villaiset ja puuvillaiset ja synteettiset ja silkit ja kaikki. Sitten ihmettelee, miten jotkut vaatteet kutistuu ja päästää väriä ja haukkuu ensin pesukoneen, sitten pesukonevalmistajan ja lopulta lähikaupan myyjän joka on myynyt väärää pesuainetta. Ja huomauttaa ei saisi, että ihan kaikkea ei vaan voi pestä samassa, vaan pitäisi olla kiitollinen ja onnellinen kun hän yleensä pesee pyykkiä.
*M-kokoisena koneeseen, nukenvaatteina ulos - huokaus*
verukkeella, että okei en tee sitten ollenkaan jos ei kelpaa, lopulta kaikista kotitöistä. Teki luultavasti tahallaan luokattoman huonoa jälkeä ja suuttui jos harmistuin esim. pilalle menneistä vaatteista (enkä edes ole mikään siivousnipo).
Pistä sen uusin ja kallein valkoinen vaate punaisten sukkien kanssa samaan koneeseen ja sano että oho, pesin niinkuin huvittaa.
Mun mies pesee kaiken pyykin samassa, villaiset ja puuvillaiset ja synteettiset ja silkit ja kaikki. Sitten ihmettelee, miten jotkut vaatteet kutistuu ja päästää väriä ja haukkuu ensin pesukoneen, sitten pesukonevalmistajan ja lopulta lähikaupan myyjän joka on myynyt väärää pesuainetta. Ja huomauttaa ei saisi, että ihan kaikkea ei vaan voi pestä samassa, vaan pitäisi olla kiitollinen ja onnellinen kun hän yleensä pesee pyykkiä.
*M-kokoisena koneeseen, nukenvaatteina ulos - huokaus*