Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehissä jotain hyvin ärsyttäviä ominaisuuksia/tapoja?

Vierailija
16.01.2013 |

Minua ärsyttää mieheni inttävä käytös hänen ollessa oikeastaan kenen tahansa muun kuin minun seurassani. Sellaista nokittelua koko ajan. Minun kanssani ei tee sitä, joten olen nyt toistaiseksi sietänyt tuota ja hiljaa mielessäni hävennyt miehen käytöstä. Tai en hävennyt, mutta tuntenut sympatiaa muita kanssaolijoita kohtaan mieheni käytöksen vuoksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää vaatteita mytyiksi lattioille. Se saa minut raivopääksi. Toinen asia on se, että hän nostaa kyllä vessaringin ylös mutta ei putsaa posliinilta pissatippoja. OKSETTAVAA!

Vierailija
2/2 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatipat ei mua haittaa enkä edes jaksa niistä ärsyyntyä. Sen sijaan tuo vaatteiden kylväminen pitkin lattiota ärsyttää. Kaikista eniten ärsyttää kuitenkin roskien ja varsinaisen lian (mm. isot ruokatahrat) levittäminen. Ei siinä mitään jos sotkee, kun siivoiskin jonkin järkevän ajan kuluessa. Sitä ei kuitenkaan tapahdu ennen kuin minä sanon, ja sitten tunnen itseni nipottajaksi jos joudun aina sanoa. (Ja huom: voin odottaa kaksikin viikkoa niiden roskien korjaamista eli turhantarkka tai neuroottinen en ole...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi