Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kysymys naisten masturboinnista

Vierailija
16.01.2013 |

Vähän olen pihalla tästä naisten omasta touhusta. Miehillä se on aika yksinkertaista: vedellään esinahkaa seisovan kalun terskaosan yli edestaas. Ja tulee...

Mutta oman tyttöystävä-otantani mukaan naisilla se vaihtelee paljon enemmän. Oma käsitykseni n. 15 naisen (15-32v.) masturboinnista yleistäen olisi se, että:

1. Useimmat nuorempana hoitivat homman omin sormin tai jossain vaiheessa sen havaittuaan, suihkulla klitorikseen. Mutta eivät enää vibraattorin tyyppisen apuvälineen hommattuaan ainakaan pelkkiin sormiin palaa kuin pakon edessä.

2. Useimmat eivät apuvälineenkään kanssa sitä sisäänsä tunge, vaan saavat tyydytyksensä klitorista ja muita alueita sillä hieromalla.

3. Useimmat eivät masturboi ollenkaan anustaan. Ne jotka haluavat peppureiällensäkin tuntemuksia, käyttävät yleensä vain sormea, kun samalla kenties on vibra pillun puolella.

Meneekö se teidän mielestänne suunnileen näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriskiihottimella orkku tulee paljon nopeammin kuin sormin. Sen vuoksi moni käyttää kiihotinta.

En itse ainakaan tunge anteriin mitään. Emätintä voin hörskyttää sauvalla silloin tällöin, vaikka useimmiten tyydyn klitoriksen kiihottamiseen.

Vierailija
2/3 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin aina itseni uneen, siis tietenkin vain silloin, jos en ole saanut aitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakohtaisesti:

1. Luulen (mitä nyt tyttöjen kanssa juteltu...), että aika moni on IHAN nuorena oppinut homman hankaamalla itseään johonkin. Tyynyyn, peittomyttyyn tms. ja tätä kautta vasta opeteltu homma sormin. Itse taas hoitelen homman kaikkein mieluiten sormin; vibrat yms. jotenkin turruttavat paikat nopeasti, varsinkin jos meinaa hetkeäkään pitkittää tulemista. Suihkulla en ole koskaan opetellut.

2. En ikinä tunge mitään sisääni, tosin en yhdynnässäkään saa koskaan pelkkää emätinorgasmia.

3. En ikinä koskaan. Anaaliseksi on ok, mutta sekin lähinnä sen takia, kun mies tulee siitä niin villiksi, joka taas kiihottaa itseäni. Mutta yksin ollessani jätän sen puolen rauhaan.