Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä miehestä?

Vierailija
16.01.2013 |

Meillä on neljä lasta ja lauantaina meille iski noroviruksen aiheuttama vatsatauti. Ensin yksi lapsi ja seuraavana päivänä loput lapset sekä minä sairastuimme. Mies ei sairastunut ja pyysin tältä apua, kun tuntui etten jaksa. Mies ilmoitti, että on parempi että minä hoidan lapset, koska olen jo sairastunut. Hän kun ei ole ja riski sairastua on suurempi jos hän on meidän sairastuneiden lähellä/siivoaa oksennuksia/pyykkää oksupyykkiä. Ja niin mies sitten työpäivänsä päälle linnottautui työhuoneeseensa ja pelasi/nettaili siellä illan. Haki pikaisesti syötävää ja nukkuikin siellä työhuoneessa, jottei vaan sairastuisi. Ei ole saanut tartuntaa, joten kai tuo kannatti. Minä sitten siinä oman oksentamiseni ja 39 asteen kuumeen kourissa hoidin lapset ja siivosin pahimmat. Nyt olen tän päivän pyykkäillyt ja siivonnut kun olo alkaa olla kohtalainen.

Ai niin, kävi mies peräti kaupassa kun pyysin. Unohti juotavat (paitsi omansa) ja muutenkin toi lähinnä itselleen syötävää ja herkkuja. Jouduin pyytämään äitiäni tuomaan meille juotavaa ym.

Että tällaistä meillä, onko ihan normimeinkiä vai onko mulla itsekäs paska miehenä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta muuta voi päätellä.

Vierailija
2/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kunnon tosimies! Olen kateellinen mihin asemaan parisuhteessa miehesi on päässyt.

Huahuahua - ripuloikaa peteihinne ja hajotkaa siihen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan