Anoppi menee ennemmin naapurinsa 50v juhliin
kuin tulee oman lapsenlapsensa synttäreille.
Vaikka mun mielestä ehtisi hyvin molempiinkin, ne 50v juhlat jatkuu varmasti aamutunneille asti.
Mutta tässä sen tärkeysjärjestyksen taas näkee.
Kerran oli ystävättären tyttären lapsen ristiäiset tärkeämmät. Kuka muuten edes kutsuu mummon kavereita ristiäisiin =)
Kommentit (26)
jouluaattona viime kesänä kuolleen naapurin haudalle, kun tuli meille.
Varmaan paremmat kekkerit luvassa. Kannattaako vetää herneet nenään?
vasta kun nyt.
Mun äiti ei ole KOSKAAN ollut kummankaan lapseni synttäreillä. Nyt toinen 24 ja toinen 16v.
Eipä sillä, en kyllä KOSKAAN siitä hänelle suuttunut.
Kukin taaplaa tyylillään.
Kaikki vaan ei ole läheisiä toisilleen. Vaikka kyllä nykyisin äiti on mulle läheinen.
Just jouduin rautalangasta vääntämään yhdelle kaverille miksei huvittanut krapula-aamuna vääntäytyä mehukesteihin, jossa 20 kpl pikkuihmisiä juoksee ympyrää ja kiljuu.
Olit varmaan saanut kutsun jo ennen kuin olit krapulassa, vai miten? Olisit siis voinut suunnitella edellisen illan toisin.
En nyt lainkaan tarkoita, että sinun olisi pitänyt, mutta syy poisjääntiisi ei ehkä kuitenkaan ollut krapula vaan yksinkertaisesti se, ettet halunnut mennä.
Tosiaan ehtisi varsin hyvin molempiin juhliin, jos matkaa on vain 5 km :(
Meillä on myös juhlittu lapsen synttäreitä 16 vuotta ja juhlitaan 18-vuotiaaksi asti. Sukulaiset, kummit ja ystävät on kutsuttu.
ei aikoinaan tullut häihimme vaan jokin muu meno (en muista enää, mut jokin ihan tyhmä syy) oli tärkeämpi. Välimatkaa oli 3km häne kotoaan hääpaikalle, hänet olisi haettu ja viety. Hyväkuntoinen mummo kyseessä, siis ei mikään liikuntaesteinen tai muuten huonokuntoinen vaan kova lenkkelijä ym.
Lähetti kyllä onnittelusähkeen (!), lahjaa ei tietenkään.
Tälle ollaan usein naurettu, en mitenkään loukkaantunut asiasta, mutta eipä hänen kanssaan tekemisissä nykyään olla. Hän on tehnyt hyvin selväksi sen ettei kaipaa sukulaisiaan. Outoja tapauksia on maailma täynnä.