Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiriitainen nainen

Vierailija
15.01.2013 |

Tämä kun on kovasti naisvaltainen palsta, niin näin miehenä toivoisin vähän naisnäkökulmaa tähän asiaan, joka on viime aikoina melkoisesti mietityttänyt.

Olen tuntenut tämän naisen pari vuotta. Tapailu ja yhteydenpito oli alkuun satunnaista, mutta viime ajat hyvinkin tiivistä tämän muutettua lähistölle. Ihastuin häneen hyvin pian ja tunne on vain voimistunut. Olen myös kertonut sen hänelle useaan otteeseen, mutta tunne ei kuulemma ole molemminpuolinen, ja hän haluaa pysyä kavereina. Kehuu kyllä, miten hyvä ja luotettava ystävä olen. Viihdymme hyvin yhdessä.

Kaverisuhteemme sisältää kaikki parisuhteen osa-alueet kuten seksin, riitelyn, sopimisen ja mukavat yhteiset hetket ja mutkatonta yhdessäoloa. Vietämme usein iltoja ja öitä toistemme luona, viestittelemme hyvänyöntoivotuksia jne. Ja kaikki tämä useimmiten hänen aloitteestaan. Lisäksi hän tuntuu joskus suhtautuvan jotenkin tuntehikkaasti joihinkin tekemisiini tai tekemättä jättämisiini, vaikka olemme kavereita ja näin ollen vapaita tekemään tahoillamme mitä haluttaa. Tässä hiljattain sattui niin, että seksin jälkeen vielä hieman hengästyneenä kuiskasin hänelle "rakastan sinua", mitä myös tarkoitin. Nainen vastasi täysin viiveettä ja spontaanin oloisesti "minäkin sinua". Aivan kuin totuus olisi lipsahtanut. No, tietysti siinä tilanteessa saattaa tulla sanotuksi sellaistakin mitä ei tarkoita.

Joku tässä kuitenkin klikkaa. Moni pikku asia (muitakin on kuin tässä mainitut) puhuu sen puolesta, että tällä naisella voisi olla tunteita, mutta kuitenkin hän järjestelmällisesti kieltää sen. Ja miksi hän siitä valehtelisi? Sen jotenkin ymmärtäisi, jos joku teeskentelee rakkautta hyötymismielessä, mutta tämähän on juuri päinvastoin.

Olen minä sitäkin miettinyt, että kusettaako tämä nainen minua saadakseen seksiä, palveluksia tai muuta mukavaa. Olen taloudellisesti häntä jonkin verran paremmin toimeentuleva, mutta ei minulla sellaisia rahoja ole, joiden vuoksi kannattaisi nähdä suurtakaan vaivaa ja hän kyllä tietää sen. Enkä oikein usko, että minkään muunkaan asian vuoksi minuun kovin suurta aikaa tai vaivaa kannattaa hyötymismielessä tuhlata.

Itse olen tavallinen työssäkäyvä mies. Keskiverron näköinen ja ihan mukava tyyppi. Rahallisesti pärjäilen kuten duunariammateissa yleensä tässä maassa pärjäillään. En ole täydellinen, jos kohta en kovin viallinenkaan. Omasta mielestäni meillä natsaisi aika hyvin ja samaa ovat sanoneet muutamat kaverinikin ja kiusoitelleet rakastavaisiksi. Eivät millään tahdo uskoa, että olemme vain kaveruksia. Kommentit ovat sen tyyppisiä, että "näkeehän tuon kilometrin päähän että rakastuneita olette molemmat". Luottamus meillä pelaa. Meillä on avaimetkin toistensa asuntoihin ja olemme vierailleet toistemme peheissäkin. Juuri viime viikonlopun vietimme naisen vanhempien luona. Juttelimme hänen isänsä kanssa saunan lauteilla ja tämä oli kovasti mielissään, että tyttärellään on nykyään minut ystävänä kaikenlaisten pellejen jälkeen. En tiedä naisen menneisyydestä varmaan läheskään kaikkea, mutta aina siellä ei kaikki ole mennyt parhaalla mahdollisella tavalla. Täysin päin persettäkin välillä..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että nainen ei käsittääkseni ole sitoutumiskammoinen eikä pode ainakaan pahempaa yleistä luottamuspulaa miehiä kohtaan. Hänellä on sanojensa mukaan ainakin jonkinlainen haku päällä ja pari ihastuksen tapaistakin, jotka eivät kuitenkaan ainakaan tähän mennessä ole johtaneet mihinkään.

Näistä hän kertoo, vaikka tietääkin tunteistani. Ja täytyyhän minun ystävän ominaisuudessa kuunnella ja tottakai toivon hänelle kaikkea hyvää, vaikka valinta ei ikinä taida minuun kohdistuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi