Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oliko muilla raskauden alkuaikoina seuraavaa:

Vierailija
15.01.2013 |

unirytmissä muutoksia?

siis esim jos on ennen nukkunut myöhään ja suht pitkiä yöunia niin onkin kääntynyt niin että herääkin jo aikaisin, tai sitten vastaavasti normaalisti ollut aamuvirkku mutta unet alkaneetkin venymään?

monennenko raskausviikon aikana suunnilleen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sillain, että olen ollut aina hyväuninen ja nukkunut hyvin, mutta raskauden alussa nukuin tosi huonosti ekat kaksi kuukautta. Heräilin parin tunnin välein. Vasta rv 13 jälkeen aloin nukkuun taas kokonaisia öitä. Sama juttu kuopuksen kanssa.

Luin jostain että raskaus vaikuttaa uneen, se alkaa valmisteleen äitiä yöherätyksiin :)

Vierailija
2/4 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sillain, että olen ollut aina hyväuninen ja nukkunut hyvin, mutta raskauden alussa nukuin tosi huonosti ekat kaksi kuukautta. Heräilin parin tunnin välein. Vasta rv 13 jälkeen aloin nukkuun taas kokonaisia öitä. Sama juttu kuopuksen kanssa.

Luin jostain että raskaus vaikuttaa uneen, se alkaa valmisteleen äitiä yöherätyksiin :)

voiko tämä siis alkaa jo 4. rv?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jatkui synnytyksen jälkeen... Kroppa valmistelee yöherätyksiin.

Vierailija
4/4 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta raskaudesta olin jo ihan alussa tosi huonouninen. rv 5--> heräsin monta kertaa yössä, jossain vaiheessa se helpotti kunnes tuli taas loppuraskaudessa kun piti ravata vessassa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän