Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö mennä lääkärille, jos on vuoden aikana lihonut 16 kg

Vierailija
15.01.2013 |

ilman erityisiä elämäntapamuutoksia?

Mulla kävi näin ja nykyisellään yritän syödä terveellisesti ja liikkua, mutta olo on pöhöttynyt.

Onko normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin pohtisin ensin hyvin kriittisesti, onko todellisuudessa lihominen itseaiheutettu. Omalle syömiselle voi olla hyvinkin sokea joskus.

Vierailija
2/4 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin tuli kolmenkympin paikkeilla. Olin ennen ollut aina laiha ruippana söinpä ihan mitä vaan. Sitten yhtäkkiä vuodessa kertyi noin 20 kg ja on ollut todella työlästä saada siitä alaspäin enää. Ei mulla ainakaan ole mitään sairauksia, iän myötä vaan aineenvaihdunta hidastunut.

Mutta jos on muita oireita jotka viittaa esim. kilpirauhasen vajaatoimintaan tai hormonihäiriiöihin niin sitten lääkäriin. Pelkän lihomisen takia tuskin täytyy mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla muita oireita? Mulla löytyi vajaatoiminta, painoa tuli ilman selitystä lisää yli 20kg. Oireita oli toki muitakin. Mutta vajaatoiminta vetää aineenvaihdunnan jumiin eikä siihen auta muu kuin lääkitys. Mulla vasta vuoden jälkeen lääkityksen aloituksesta löhti paino laskuun ja turvotus katosi.

Vierailija
4/4 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla muita oireita? Mulla löytyi vajaatoiminta, painoa tuli ilman selitystä lisää yli 20kg. Oireita oli toki muitakin. Mutta vajaatoiminta vetää aineenvaihdunnan jumiin eikä siihen auta muu kuin lääkitys. Mulla vasta vuoden jälkeen lääkityksen aloituksesta löhti paino laskuun ja turvotus katosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme