Lue keskustelun säännöt.
Näyttääkö ope mulle naamaa eli murjottaa sähköisesti?
15.01.2013 |
Siis kyse on Wilman käytöstä. Koulun ja kodin viestintä on siirtynyt kokonaan sähköiseksi.
Opettaja ei vastaa enää ollenkaan mun viesteihin. Ilmeisesti lukee viestit tai mistä sen voi tietää edes kun se ei vastaa mulle mihinkään viestiin?
Mun mielestä se tuntuu mielenosoitukselta? Siis koen sen niin että ajattelee mun viestien olevan ihan haista paska mitään väliä.
Onko teillä ollut samanlaista tilannetta kellään et opeen ei saa mitään kontaktia?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos koulu ei ole saanut mitään aikaiseksi ja aivotärähdyksiä tulee siinä mitassa, että lääkäri toteaa niitä, on aina jotain tehtävissä. Olet sinne rehtoriin yhteydessä. Pelkät viestit Wilmassa on aika vähäinen asia, tarvitaan omaa aktiivisuutta siinä, että yhteys syntyy.
Loppujen lopuksi jonkun on saatava tuo loppumaan oli syy missä tahansa. Lapsi ei voi olla vastuussa itselleen sattuvista aivotärähdyksistä, vaan vanhemmat ja koulu vastaa siitä. Onko koululta esitetty toimenpiteitä? Jos ei ole, laitat rehtorille sähköpostia, jossa kerrot tilanteen niin neutraalisti kuin voit viitaten lääkärin toteamuksiin ja pyydät vastausta toimenpiteinään tämän viikon kuluessa.
Kannattaa itse olla aktiivisesti yhteydessä sinne kunnan sosiaalitoimeen. Myös sieltä saat apuja ja neuvoja. Jos se tuntuu hankalalta, olet yhteydessä vaikka Mannerheimin lastensuojeluliittoon tai muuhun järjestöön joka on erikoistunut lastensuojeluun ja kerrot heille tilanteen. Turvasi on kaikki toimesi ja kontaktointisi asian järjestämiseksi.
ET VOI jättää passiivisena asiaa vain Wilman varaan, jos lääkäri on todennut seuraukset jo useammin. ETKÄ voi jättää tuota vain opettajan ja sinun väliseksi.