pienet-on-murheet: tempur-petari ei kestä sängyssä
en ymmärrä kuinka nukumme, mutta joka aamu petari roikkuu 30 cm mun puolella ja on ihan tiimalasin muotoinen. lakanat järkyttävässä sotkussa.
en suosittele Tempur-petarin ostoa kenellekään... selkä menee viimeistään aamulla könytessä niitä paikoilleen.
Kommentit (10)
Meillä on Ikean vastaava memory-vaahtopetari ja se on aika paksu ja painava, ei kyllä liiku minnekään. Meilläkin aiemmin ollut Unikulman kallis sänky ja nyt vaihdettiin Ikeaan. Luulen että halvemmatkin patjat on kehittyneet niin paljon ettei kannata enää satsata tuhansia euroja sänkyyn.
tosi hyvin, sitä on itse asiassa vaikea vetää pois paikoiltaan. Meillä on myös Tempur-patjat sen alla ja niiden päällinen on aika liukumatonta materiaalia. Olisiko teidän petari liian liukkaalla alustalla?
Aikamoinen pyörijä saa kyllä olla, että Tempurin sijauspatjan saa vuoteessa liikkumaan. Painoa patjalla kun on useita kiloja.
Ehkäpä tuo liian liukas alusta, jota tuossa veikkailtiin, on syynä. Siihen apua löytyy esimerkiksi IKEAn liukuesteistä: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/categories/departments/living_room/10…
Tuollaista siivu patjan alle niin ei varmaan liiku.
En ihan tajua, miksi ostaa kallis patja ja siihen vielä samasta matskusta kalliit petarit päälle.
Eihän niitä nyt usein pestä, mutta jos vaikka joku lapsista on vieressä ja käy vahinko tai vain ajan kanssa likastuu, kun ei se lakanakaan kaikkea hikeä yms. ime.
Mulla on sen verran kallis sänky etten sitä kovin usein halua vaihtaa, mutta haluan nukkua puhtaassa ja siistissä sängyssä. Petarista saa aina sen päällisen pois ja koneeseen.
en nyt kommentoi aloitusta. Mutta
Minulla on unikulman painon mukaan hankittu sänky. Petari tietysti pitää aika-ajoin vaihtaa.
Ostinkin Jyskistä uuden ja kalliin, joka osoittautui aivan p*****ksi. Eli sieltä liikkeestä ei ikinä enää mitään osteta. Senverran jäätävä suhtautuminen oli, kun annoin patjan virheestä palautetta.
Nyt mietin uskallanko tilata ikeasta ja on hinnalla väliä onko se kaikkein kallein kaikkein paras ?
Sen verta mitä olen tempurin tuotteita käyttänyt, ylihintaista paskaa ovat.
Unikulman tavara on parempaa, mutta mielestäni Ikean kalliimman pään memoryfoamissa on paras hinta-laatu
Vierailija kirjoitti:
en nyt kommentoi aloitusta. Mutta
Minulla on unikulman painon mukaan hankittu sänky. Petari tietysti pitää aika-ajoin vaihtaa.
Ostinkin Jyskistä uuden ja kalliin, joka osoittautui aivan p*****ksi. Eli sieltä liikkeestä ei ikinä enää mitään osteta. Senverran jäätävä suhtautuminen oli, kun annoin patjan virheestä palautetta.
Nyt mietin uskallanko tilata ikeasta ja on hinnalla väliä onko se kaikkein kallein kaikkein paras ?
Sen mitä olen kuullut ikean palautus mahdollisuudesta on ollut positiivista. Jyski kannattaa kiertää kaukaa.
Meillä on nyt sängyssä jo toinen Tempur-petari, edellinen oli 13 vuotta eikä kyllä koskaan liukunut mihinkään tai muuttanut muotoaan. Nyt ostettu uusi 8 cm petari, pysyy sängyssä, selkä tykkää, hyvät unet saa. Alla Askon patjat. Tempurin tyynyjä on taloudessa useita ja tykkäämme kyllä.
Jotenkin ihmetyttää miten aidon Tempurin saa liukumaan sängyssä kun on kuitenkin aika painava petariksi.
Eikä ne sängytkään nyt niin ihanat ole. Mainonnan ja aivoperun uhreja taidettiin olla.