Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tosi ylipainoisten miesten vaimot/tyttöystävät...

Vierailija
14.01.2013 |

haittaako teitä miesten ylipaino vai ei? onko miehenne aina ollu lihava vai lihonut? onko miehenne mielestänne yhtä seksikäs lihavana kuin olisi hoikempana?

kyselen koska oma mies on alkanut keräämään kiloja... ja nyt se viel menee, en itsekään ole timmi enkä odota sitä häneltä, 5-10kg ei tunnu missään mut nyt alkaa kerääntyy silleen että hän kuorsaa öisin enempi jne. vaatteet ei mahdu...

mulla on paska-vaimo olo mutta toivoisin että hän laihtuisi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkin huolimatta että ylipainoa on ja vielä kaiken lisäksi vino selkäranka ja leikkausrarpia(vammautuminen parin vuosikymmenen takaa).

Seksikkyys on korvien välissä.

Vierailija
2/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa ylipaino yhtään, päinvastoin, se antaa mullekin luvan olla mässyttävä pullukka :) Minä olenkin itse lihonut 20 kg näinä vuosina. Ollaan pyöreitä mutta onnellisia elämännautiskelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkin huolimatta että ylipainoa on ja vielä kaiken lisäksi vino selkäranka ja leikkausrarpia(vammautuminen parin vuosikymmenen takaa).

Seksikkyys on korvien välissä.

arvet ei minuakaan haittaisi. ja tuo "seksikkyys on korvien välissä" on tuttu lausahdus, siksi mulla onkin syyllinen olo että toivon miehen laihtuvan...

olen näköjään yksin painorasismini kanssa?

Vierailija
4/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa ylipaino yhtään, päinvastoin, se antaa mullekin luvan olla mässyttävä pullukka :) Minä olenkin itse lihonut 20 kg näinä vuosina. Ollaan pyöreitä mutta onnellisia elämännautiskelijoita.

erikoinen näkökulma, että itsekin voi sitten lihoa jos toinenkin... mulla on taustalla tosin se että itse laihdutin aiemmin n. 20kg ylikiloa pois joisa kärsin kovasti, ja en ikimaailmassa haluaisi niitä takaisin.

mutta jos ja kun osaatte nauttia elämästä se on hyvä!

Vierailija
5/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänkumppanilta voi kyllä hyvällä omallatunnolla odottaa, että pitää huolta itsestään. Ylipaino on kuitenkin merkittävä terveysriskikin. Olen itse hoikka/normaali, miehellä on reilusti liikakiloja. Tällä hetkellä yrittää muuttaa elintapojaan ja minä yritän parhaani mukaan kannustaa.

Vierailija
6/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla onkin syyllinen olo että toivon miehen laihtuvan... olen näköjään yksin painorasismini kanssa?

Niin toivoisin minäkin. En pelkästään ulkonäkösyistä, vaikka nekin ovat tärkeitä, mutta muuten. En pidä sellaisesta luonteesta, joka on laiska ja välinpitämätön omasta hyvinvoinnista. Mässäily ja liikkumattomuus on minusta vastenmielistä. En pidä ihmisistä jotka eivät arvosta terveyttä ja pidä itseään hyvässä kunnossa.

En voisi arvostaa miestäni jos hän antaisi itsensä lihoa ylensyömällä.

Vierailija
7/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mieson lihonut 20kg yhdessäolon aikana ja kyllä se mua haittaa. Vaikka rakastan miestä yli kaiken ei hän enää vedä mua fyysisesti puoleensa ja seksielämä on näivettynyt. Olen itsekin saanut muutaman kilon lisää kun olemme yhdessä maatuneet sohvalle mutta ei lähellekkään miehen lukemia, olen vielä kuitenkin normaalipainoinen. Koitan saada itseäni takaisin kuosiin mutta mies ei tee elettäkään laihtuakseen. Miksei toisen lihominen saisi haitata? Kuinka paljon miehet valittaa kun nainen lihoo?!?

Vierailija
8/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan roskapuhetta, että seksikkyys on korvien välissä. Jos kumppani lakkaa peseytymästä ja siis haisee housuunkusseelta pultsarilta, ei ole mikään synti ja nolouden huippu vaatia häntä peseytymään ehtona parisuhteen jatkumiselle.

Jos kumppani lakkaa huolehtimaista hampaistaan ja ne mätänevät suuhun, ja aina kun hän sanoo jotain, mädänlöyhkä leviää hänen suustaan, ei ole kohtuullista vaatia "korvien väliä" pitämään häntä seksikkäänä.

Jos kumppani turpoaa sikaläskiksi ja selluliittimuhkurat tyrän kanssa saavat hänet erehdyttävästi näyttämään ryhävalaalta, on aivan kohtuullista ja asiallista ilmoittaa, että itsestä huolehtiminen on parisuhteessa elävän ihmisen velvollisuus.

Suurimmalle osalle fyysisiä muutoksia ihminen ei mahda mitään, mutta itsestä huolehtiminen kuuluu niihin perusasioihin, joita omalta kumppanilta on kohtuullista ja oikein vaatia!

Vierailija
9/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lihonut koko ajan tasaisella tahdilla. Nyt hän on nelikymppinen ja huolestuttaa todella miten käy hänen terveytensä.

Mies on myös aika usein sairas ja koko ajan väsynyt. Ärsyttää kun kaikki lankeaa minulle. Meillä on pieniä lapsiakin (5 ja 9- v).

Olen nyt alkanut herätellä häntä huomaamaan tilansa. Toivon että hän alkaisi tsempata. Itse liikun paljon ja tykkään aktiivisesta elämästä. Hänelle ihannepäivä on nukkua pitkään, maata sohvalla koko päivä ja pelata tietokoneella.

Minua on alkanut jo etoa hänen ulkomuotonsakin eikä seksiä tee mieli (minähän ne hommat joudun siinäkin hoitamaan kun toinen ei jaksa sitäkään).

Olemme ilmeisesti liian erilaisia sitten jo. En silti halua perhettä rikkoa tällaisen takia ja toivon että siihen tulee muutos.