Mitä mieltä olet tästä kodista:
Kommentit (30)
Mun silmissä liikaa kaikkea, liikaa kuoseja, värejä, tavaroita.
Oli kyllä paljon kivojakin juttuja, nättejä huonealuja, tapetteja yms., itse tosiaan vaan suorittaisin karsintaa.
Mutta jos asukas tykkää, niin sehän on pääasia eikä silloin tarvitse välittää muiden kommenteista :)
varmaan asukkaat viihtyvät.
Nuo kirjaimet hyllyllä aiheuttavat kyllä välittömän puistatusreaktion.
tämä perhe ei syödessään keskustele yhdessä lainkaan vaan kaikki istuvat ja tuijottavat tv-ruutua. Että näin :) Hienosti päätelty.
Tuliko sinulle urpo lainkaan mieleen, että tv on auki kenties aamulla ennen töihin lähtöä, jolloin voi uutiset katsastaa aamiaisen lomassa tms. Ei kai se sitä tarkoita, että tv paasaa aamusta iltaan ja kaikki tuijottavat sitä syödessään.
Kaikki on aina niin mustavalkoista joidenkin mielestä. Masentavaa.
Miinusta:
Tv:tä ei laittaisi keittiöön. Perhe ei siis keskustele yhdessä kun syödään, vaan kaikki istuvat ja tuijottavat tv-ruutua... Masentavaa.
.
Myös valkoiset maalatut lautaseinät olivat kivat.
Tapetit ovat minulle liian romanttisia ja varsinkin tiaistapetti vaikutti jotenkin levottomalta. Keittiön kattolamppu oli mielestäni outo, jalkalampun varjostin ei jotenkaan sovi siihen; pöytäliina näytti kylpypyyhkeeltä, ja ruokapöydän tupsut olivat hassut. Entä mitä ne eteisen pikkupöydällä olleet metallihäkkyrät oikein olivat?
Työhuone on englanniksi study.
Tykkäisin enemmän tuon talon rakentamisaikakauteen liittyvästä sisustuksesta, sellainen 50-luvun simppeli ja funkista mukaileva sisustus sopisi tuonne paremmin.
mitä en missään nimessä haluaisi itselleni.
Kaikki pastellivärit, koukerot, kukkakuosit, pikku koriste-esineet, vanhat ja uusvanhat huonekalut... ei ei ei. Tuo tyyli ei uppoa minuun ei millään. Enkä lähtisi vanhaan omakotitaloonkaan. 
Ahdistavan paljon tavaraa tungettu joka paikkaan ja tyylijä sekoitettu taitamattomasti.
Yhteenveto: ahdistavaa!
Ei mun tyyliä, mutta tykkään silti. Kiva kun ihmiset uskaltavat sisustaa omalla tyylillään eikä kopioida orjallisesti sitä mikä sattuu sillä hetkellä olemaan se "hienoin ja paras" sisustustyyli, josta ei uskalleta yhtään poiketa ettei kukaan vaan pääse haukkumaan.
Ei mun tyyliä, mutta tykkään silti. Kiva kun ihmiset uskaltavat sisustaa omalla tyylillään eikä kopioida orjallisesti sitä mikä sattuu sillä hetkellä olemaan se "hienoin ja paras" sisustustyyli, josta ei uskalleta yhtään poiketa ettei kukaan vaan pääse haukkumaan.
Sorry, ihan ohiskommentti tuo.
Asiaan. Minusta tuo sisustus oli tyylitön. Siinä on yhdistelty kaikkea, mitä sisustaja pitää romanttisena ihan liittymättä mitenkään talon rakennuskauteen. Osin yhdistelmät ovat aika outojakin, esim. se ruutukuvioidulla patjalla varustettu puusohva vs. hentokuvioiset harmaat tapetit.
Itse olisin sisustanut tuon mieluummin 50-luvun tyyliin. Ei siis mitään epämääräistä, yleisromanttista piiperrystä, vaan tiukka aikakausityyli. Täältä saa käsityksen, mistä on kyse:
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/koti_ja_sisustus_50-70-luvuilla_4…
Esimerkiksi keittiöön saa Kvänumilta 50-luvun mallistoa hyödyntäviä kaapistoja:
http://www.kvanum.se/produkter/tradition/baner-dunvit-2/
Kalliimpia varmasti kuin mitä tuossa ap:n linkin keittiössä, mutta ehkä olisi kannattanut hiukan panostaa tyylinmukaisuuteen.
No joo, makunsa kullakin, mutta kun ap nyt ihan kysymällä kysyy niin juu, en tykkää.