Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihdevuosioireinen akka kaupassa! >:( Sinä valkotakkinen!

Vierailija
14.01.2013 |

Ensi kerralla kun hormonihoito ei tehoa tai vituttaa muuten vaan, voisitko ystävällisesti tilata ostoksesi kotiinkuljetuksella? Tänään lähdit kauppaan riehumaan ja olit kyllä karsea näky riehuessasi pitkin lähikaupan käytäviä; tiuskit myyjälle kun hyllystä ei löytynytkään tarjousmehua, tönit vanhan mummon rollaattorin sivulle + haukuit vanhuksen kun ethän sinä tervejalkaisena olisi voinut metriäkään kiertää, puhisit ja ähisit vielä kassallakin. Hittolainen, nuoria syytetään huonosta käytöksestä mutta kyllä kaltaisesi kananpersetukat vaihdevuosioireineen vievät voiton!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veemäisyys liittyy vaihdevuosiin? Meinaatko itse olla tuollainen sitten viisikymppisenä?

Minä en ole oikein koskaan ymmärtänyt sitä, miten osa naisista katsoo, että naissukupuoli on hormoniensa orja. Milloin ne ovat PMS-oireita, milloin raskaana oleva käyttäytyy kuin beserkki, nyt sitten kuulemma vaihdevuodetkin aiheuttavat mielipuolisuutta.

Juu ei. Olen itse vaihdevuosissa, kokenut raskaudet ja synnytykset ja hillinnyt mieleni aina, ja jatkossakin.

Vierailija
2/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hormonimyrskystä sä itse mahdat nyt kärsiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö? En kyllä noin tehnyt? Puhuttelin ystävällisesti myyjiä ja ne vielä kiittelivät hymyssä suin kuten aina. Ja jopa pakettini nostivat ostoskärryyn.

Vierailija
5/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkö? En kyllä noin tehnyt? Puhuttelin ystävällisesti myyjiä ja ne vielä kiittelivät hymyssä suin kuten aina. Ja jopa pakettini nostivat ostoskärryyn.

Joo joku älyvapaa nostaa vanhoja ketjuja.

Vierailija
6/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se olit, yli 7 vuotta sitten.

Vierailija
7/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän nyt vähän väritä juttua.