Mistä meikistä et luopuisi ja miksi?
Minä en voi elää ilman ripsaria.
Ilman ripsiväriä silmäi eivät erotu ollenkaan. Voin luopua kaikesta muusta mutta risarista en!
Ja sen pitää olla Kanebo 38, musta.
Kommentit (15)
Mulla on paha couperosa ja olen ihan tulipunainen hirviö ilman peittävää meikkipohjaa.
ja puuterista, jos nyt saa kaksi sanoa.
Ihon väri on sen verran epätasainen, punottaa helposti ja tulee pieniä näppyjä ja kiiltelee, joten näytän ihan superpaljon paremmalta jo kuin iho on kunnossa.
Jos siis saisi sitten käyttää vain tätä yhtä meikkiä eikä mitään muuta, niin sitten se olisi Sensain meikkipuuteri, koska se peittää tummat silmänaluseni ja saa huonon ihon näyttämään ihan hyvältä. Surullista olisi kyllä se, että sitten en voisi käyttää ripsaria korostamaan silmiäni jotka ovat kuitenkin ehdottomasti paras puoli ulkonäössäni, mutta silti toisaalta pelkkä ripsari ei paljon lämmittäisi jos joutuisi olla ilman meikkipuuteria.
En tarvitse meikkiä ollenkaan kun on ripsienpidennys. Niistä en luopuisi!
Ehdottomasti! Kaiken muun voin hätätapauksessa jättää laittamatta, mutta sitä en!
Kukaan jolla ei ole luonnostaan täydellinen iho ei voi vastata muuta kuin meikkivoide :D
ennen olisin sanonut ripsiväri, mutta iho on kukertava ilman jotain sävyä. Sen saa nopeasti aamulla kasvoille ja ripsivärin voi laittaa vaikka vasta töissä.
Mulla on pigmenttihäiriö juuri toisen silmäluomen kohdalla ja näytän idiootilta ilman meikkiä
Poskipäissä on maksaläiskät, piilotan värin epätasaisuuden meikkivoiteella
Silmät näyttävät valjuilta ilman ripsiväriä ja eyelineriä
Olen huulikiiltoaddikti, haluan korostaa kiillolla hienoja huuliani
Jompi kumpi on pakko olla, kun ihon väri on erittäin epätasainen.
Meikkivoide/BB vai musta ripsiväri, ehkä kuitenkin ihon peittäminen . Mulla on tosi mustat silmänaluset, näytän kuolemanväsyneeltä ilman meikkiä.
mutta nyt kun mulla on ripsipidennykset en tarvi sitä enää ollenkaan, suosittelen!
Nykyään varmaan en luopuis BB/meikkivoiteesta, koska mulla on ilman sitä läntikäs punoittava naama.