Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulisit raiskauksesta raskaaksi, pitäisitkö lapsen?

Vierailija
14.01.2013 |

Perustelut myös.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytytin raskauden myös ihan normisuhteessa.

Vierailija
2/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi aborttia missään tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy lapsen tappamista siksi että sen isä on tehnyt väärin sitä siittäessään. Rakastaisin yhtä lailla myös noin alkunsa saanutta lasta.

Vierailija
4/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en synnytä tähän maailmaan vihasta siinnyttä ihmistainta. En kestäisi katsoa sitä, valehdella myöhemmin isästä.

Adoptioonkaan en antaisi, koska pelkäisin, että raiskaajani kuva seisoisi joku päivä ovellani.

Ja miettikää, millaista tuskaa se tuottaisi, jos lapsi joskus tajuaisi olevansa raiskauksesta lähtöisin?

Ei. En aina hyväksy aborttia, mutta raiskauksen yhetydessä kyllä, joka kerta.

Vierailija
5/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi nähdä muistoa kamalasta tapahtuneesa joka päivä. Eikä varmaan mieheni tai lapsenikaan haluaisi raiskaajan jälkeläistä taloomme.

Vierailija
6/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi sekoittaa sellaisen ihmisen geenejä omaan sukuuni. Jos minut raiskattaisiin, en todennäköisesti haluaisi elää itsekään.

Vierailija
7/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi katsoa joka päivä muistutusta kauheasta kokemuksestani, enkä halua sellaisten hirviöiden sikiävän tässä maailmassa.

Vierailija
8/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuisin selittämään lapsen olemassaoloa aika paljon myös läheisille: sukulaisille ja ystävilleni. Aika iso osa nimittäin tietää, että miehelleni on tehty vasektomia ja näin ollen lapsi ei voisi olla hänen. Eli tapahtunutta saisi kertailla aika paljon.

Tämä nyt ei ole ainoa syy, mutta tuli ekana mieleeni.

Vierailija
9/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalitilanteessa en tekisi ikinä aborttia, mutta raiskauksessa kyllä. Ja ihan lapsen takia. En usko, että pystyisin häntä rakastamaan alkuperänsä takia. Ja adoptioon en lapsia synnytä. Kuka haluaa sitäpaitsi adoptoida lapsen, joka on saanut alkunsa raiskauksessa...

Vierailija
10/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulemisestani. Varmasti antaisin kuulua ja tulisin vaikka hulluksikin.

En voi olla aivan varma, että mitä tekisin, mutta saattaisin synnyttää lapsen ja antaa hänet adoptioon. Minulla on kolme omaa lasta. Synnyttämällä lapsen toivoisin saavani pisteen raiskakuksen käsittelylle. Työntäisin pois sen mikä laitettiin väkisin sisälleni. Toivoisin, että voisin toipua raiskauksesta paremmin, kun 9 kk olisi takana, kuin että heti näyttelisin täysijärkistä. Menettäisin järkeni, joten en vastaa siitä mitä oikeasti tekisin, ehkä abortinkin... haluaisin kuitenkin itseni takaisin eli myös sen järjen ja tunteen, jotka katoaisivat tuon seurauksena. Jos lapsi näyttäytyisi myöhemmin, niin sitten näyttäytyisi, mutta itse en häntä kasvattaisi.

Vierailija
11/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan on puolet myös minua. Isän osuus joka tapauksessa on mikä on, lapsi kasvaa äidin sisällä ja äiti myös sen synnyttää ja imettää, joten äidin osuus on mun mielestäni näin ollen suurempi. Eli ilman muuta pitäisin lapsen.

Vierailija
12/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulemisestani. Varmasti antaisin kuulua ja tulisin vaikka hulluksikin.

En voi olla aivan varma, että mitä tekisin, mutta saattaisin synnyttää lapsen ja antaa hänet adoptioon. Minulla on kolme omaa lasta. Synnyttämällä lapsen toivoisin saavani pisteen raiskakuksen käsittelylle. Työntäisin pois sen mikä laitettiin väkisin sisälleni. Toivoisin, että voisin toipua raiskauksesta paremmin, kun 9 kk olisi takana, kuin että heti näyttelisin täysijärkistä. Menettäisin järkeni, joten en vastaa siitä mitä oikeasti tekisin, ehkä abortinkin... haluaisin kuitenkin itseni takaisin eli myös sen järjen ja tunteen, jotka katoaisivat tuon seurauksena. Jos lapsi näyttäytyisi myöhemmin, niin sitten näyttäytyisi, mutta itse en häntä kasvattaisi.

Vierailija
13/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.

Vierailija
14/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kovasti lisää lapsia ja se lapsi olisi kuitenkin myös minun. Aikahan sen sitten näyttäisi miten toimisin, mutta uskoisin että pitäisin.

Vierailija
15/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluaisien ventovieraan sekopään lapsen ristikseni?

Vierailija
16/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jälkiehkäisy pettäisi, teettäisin abortin. En millään usko, että voisin kasvattaa ja rakastaa lasta, joka on väkivalloin saanut alkunsa.

Enkä kyllä keksi mitään hyvää perustelua kertoakseni lapsilleni, että olen joutunut raiskatuksi ja aion pitää sen lapsen... Eivät he varmaankaan ymmärtäisi tätä ollenkaan.

Vierailija
17/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua raskausaikaa "kärsiä" muistosta.

Vaan haluaisin alkaa työstämään asiaa heti enkä 9kk päästä.

Vierailija
18/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttämällä. Luotan raskaudenaikaisten hormonimuutosten parantavaan voimaan. Synnytys on raju tapahtuma, kuin terapiaa.

11.

Vierailija
19/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies ja kaksi lasta. En voi olettaa, että mieheni rakastaisi lasta kuin omaansa. Vanhemmat lapset kyllä ihmettelisivät, miksi isä kohtelee pikkusisarusta eri tavalla kuin heitä.

Vierailija
20/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin sisälleni kasvamaan raiskaajan sikiön? Enköhän haluaisi puhdistaa kehoni kaikesta raiskaajan kuonasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme