Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei yhdyntää pitkään aikaan

Vierailija
14.01.2013 |

Olisitko uskollinen miehellesi, jos hän ei sairauden vuoksi enää kykensi yhdyntään? Mitä tuollaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi uskonut että kukaan, missään tai koskaan on näin välkky että väittää kullin pienentyvät enemmän kuin tussu laajentuvan :D

kiitti :D

Kyllä penis miehen ikääntyessä valitettavasti pienenee. Se on ihan faktaa. Etkö seuraa naistutkimusta?

Vierailija
22/32 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni niin paljon, että en voisi kuvitella eroavani sairauden takia. Seksi olisi sitten vain hoidettava vaikka sauvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla ainakaan ole pienentynyt.

M35

Kyllä penis miehen ikääntyessä valitettavasti pienenee. Se on ihan faktaa. Etkö seuraa naistutkimusta?

Vierailija
24/32 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystä edeltävänä päivänä viel nussittiin vaimon kanssa. Teki todella hyvää, muistan sen kuin eilisen päivän! Sen jälkeen menikin muistaakseni 3 viikkoa tai jotain, olisiko ollut jälkitarkastuksen jälkeen, kun eppari tsekattiin ym. Kortsun kanssa kokeiltiin. Sehän oli ihan järkyttävää! Sain toki lentämään, koska olin ollut ilman pillua kuukauden. Normaali seksi oli kuitenkin mennyttä, ilman kumiakaan ei tuntunut oikeastaan miltään ja 3-4 kertaa viikossa -tahtia ei voi mitenkään toteuttaa, vaikka haluaisi. No tästähän on yli 6 vuotta aikaa. Varmaan se penis sitten pienentyi, olinhan tuolloin jo melkein 3-kymppinen. Voitte kysyä minulta, mitä tarkoittaa seksuaalinen turhautuminen. Olen asiantuntija.

En usko, että pillu olisi ihan järkyttävästi väljentynyt siitä, kun naisesi kanssa aloit seurustella. Ehkä peniksesi on iän myötä pienentynyt.

Vierailija
25/32 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen kalua

Vierailija
26/32 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen kalua

Suoli24,sellahan sä panet vaikka olet nainen.Kova ämmä paneskelemaan ja silti aina puutteesa.

Vierailija
27/32 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksesi pienentyi varmasti osaksi sen takia, ettet omaa enää nautinnollista ja aktiivista seksielämää. Itsellä ainakin vehje pysyy levossa ollessaan turpeampana kun sillä nussii tai runkkaa päivittäin. Nussiminen vielä parempi, kai siinä erittyy jotain hormonia joka tuo onnea ja se näkyy myös peniksessä. Erektiossa ollessaan koossa ei juuri ole eroja, joskus harvoin seisoo pienempänä kuin yleensä.

Synnytystä edeltävänä päivänä viel nussittiin vaimon kanssa. Teki todella hyvää, muistan sen kuin eilisen päivän! Sen jälkeen menikin muistaakseni 3 viikkoa tai jotain, olisiko ollut jälkitarkastuksen jälkeen, kun eppari tsekattiin ym. Kortsun kanssa kokeiltiin. Sehän oli ihan järkyttävää! Sain toki lentämään, koska olin ollut ilman pillua kuukauden. Normaali seksi oli kuitenkin mennyttä, ilman kumiakaan ei tuntunut oikeastaan miltään ja 3-4 kertaa viikossa -tahtia ei voi mitenkään toteuttaa, vaikka haluaisi. No tästähän on yli 6 vuotta aikaa. Varmaan se penis sitten pienentyi, olinhan tuolloin jo melkein 3-kymppinen. Voitte kysyä minulta, mitä tarkoittaa seksuaalinen turhautuminen. Olen asiantuntija.

Vierailija
28/32 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko uskollinen miehellesi, jos hän ei sairauden vuoksi enää kykensi yhdyntään? Mitä tuollaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?

Mutten kyllä mutta yhdessäoloa melkein 30v. Olen mies, tälläkin hetkellä en saa vaimoltani mitään kun on sairas. Eihän viitsisi tuskaa tuottaa kun vasta on leikattu, nyrkkikyllikki toimii minulla vieraana naisena. Veikkaan että 70:kymppisenä alkaa olla muutenkin vähissä panokerrat. Ja lyhyesti en petä.

Vierailija
29/32 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä pillusia naisia ei ole olemassakaan,on vain pieni kalusia miehiä.

Vierailija
30/32 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tilanne sinulla. Mielestäni et ole uskoton jos teet sitä jonkun toisen kanssa.

Vierailija
31/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tilanne sinulla. Mielestäni et ole uskoton jos teet sitä jonkun toisen kanssa.

En usko, että pysyisin vaientamaan omantuntoni ääntä. Syyllisyys vaivaisi.

Vierailija
32/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin ja minä tarvitsisin pimppiä,yhteinen pulma tehdään siitä yksi js hyvä pano

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä