Mulla aika ihana ruokapäivä suunniteltuna, katopa! :) Laihdutan!
Aamulla söin 2 ruisnäkkäriä, 2 viip. juustoa, kahvia maidolla
Äsken rahkaa ja ananasta purkillinen, ruisleseitä 2 rkl ja trailmixiä (superfood) 1 rkl
Myöhäiseksi lounaaksi kasvissosekeittoa (peruna, porkkana, sipuli, keittojuures, sulatejuustoa), raejuustoa pari lusikallista
Välipalana nutrilett-patukka kahvin kans
Illalla kanasalaattia (jäävuorisalaatti, tomaatti, suolakurkku, ananas, papu, broilersuikale, cashewpähkinöitä, pari krutonkia ja basilikaöljyä loraus)
+ appelsiini
Vettä juon pari litraa päivässä! Laihtumistahti on -1-1,5kg viikossa.
Kommentit (14)
ei onnistunut. Iltaisin lähti "mopo käsistä", nyt onnistuu, kun maha käytännössä koko ajan täynnä :) ap
Aamu:
Kaurapuuro becelillä + 100 g raejuustoa
Lounas:
Kasvissosekeitto + 80 g raejuustoa
1 ruisleipäviipale 10 %:lla juustolla + 4 g beceliä
Välipala:
Mandariini
Päivällinen:
200 g kaalilaatikkoa, 1 maustekurkku + 1 tomaatti
Iltapala:
2 viipaletta ruisleipää, kalkkunaleikettä, bedeliä, kurkkua
1 appelsiini
Laihtumistahti ehkä 0,5 kg/vko (hiihtämistä 3 krt/vko + kahvakuulaa 2 krt/vko)
Hyvä sinullakin. Minä yritin ennen laihduttaa kolmella aterialla päivässä, ei onnistunut. Iltaisin lähti "mopo käsistä", nyt onnistuu, kun maha käytännössä koko ajan täynnä :) ap
Joo mulla taas toisinpäin, välipalat ei mulla toimi koska kroppa huutaa koko ajan ruokaa jos niitä syön. Kun taas kun pistän kehon kunnon paastolle pitkillä ateriaväleillä niin nälkää ei tule usein. Mulla iltanälkään ratkaisu on syödä kunnon tukeva ateria illalla klo 21 aikoihin :)
kasvissosekeitto... onko ne todella jonkun herkkuruokia?
Miten on voinut lihota, jos nuo ovat herkkuruokia???
paljonko on ylimääräistä?
20-30 kg?
kasvissosekeitto... onko ne todella jonkun herkkuruokia? Miten on voinut lihota, jos nuo ovat herkkuruokia???
Ehkäpä kyse on siitä, että niitä ei ole syönyt aiemmin. Kun on opetellut syömään terveellisesti, on tullut uusia herkkuruokia!
Mä oon suorastaan koukuttunut karuapuuroon raejuustolla ja marjoilla. Mua ei haittaa yhtään syödä sitä joka päivä! Tosi harvoin otan nykyään viikonloppuisinkaan muuta aamupalaa, vaikka silloin koko perhe syö yhdessä ja syä jogurttia, kananmunaa, pekonia, paahtista jne. Ennen en voinut kuvitella vkl-aamua ilman tuollaista aamupalaa. Nyt en osaa kuvitella aamua ilman kaurapuuroa raejuustoa! Niin ne makutottumukset muuttuu.
t. ohis
taas sais koirapuuroa alas millään kun sitä alkuraskaudessa puklasin...
mun herkkuruokia on pähkinät joihin oon suorastaan riippuvainen :) ja meloni.
Kaikilla omat himonsa, mitäs noista kiistelemään.
Itse alotin tänään ns. sairaaladieetin.
En todellakaan pystyisi vetelemään yli 200kcal sisältäviä nutrilett patukoita välipalaksi noiden muiden juttujen lisäksi jos mielisin laihtua:D mutta selitys voi olla se että ap liikuu enemmän ja lähtöpainoakin voi olla enemmän. Itse laihdutan syksyn mittaan tullutta viittä ylimääräistä kiloa 64kg->59kg ja painon putoaminen hyytyy heti jos syön yli 1200kcal/vrk..normaalisti syön noin 1600kcal joten paino putoaa nyt vajaan kilon viikossa.
Mutta en tosiaan nyt ehdi liikkua kun hyötyliikunnat eli jokunen kilometri kävelyä päivässä tuplarattaita työntäen/koiraa lenkittäen.
te tiedätte näiden laihduttajien ruokamäärät? Missään ei ollut mainintaa annoskoosta ja kasvissosekeitto voi olla varsinainen kaloripommi, sulatejuustolla ja kermalla maustettuna (mutta varmasti on hyvää!).
Mitään ihmeellisiä nutriletteja ei tarvitse syödä eikä tehdä erikseen laihdutus-ruokavalioa, jos korjaisitte annoskoon kohdalleen.
vähän paljon liikkuvalle 94 kiloiselle laihduttajalle. Ilman tuota nutrilettiä jäisi alle 1100 kcal, siksi tänään sen lisäsin, vaikka se ei mulle mikään pakollinen olekaan :) Mulle herkkuja on keitot ja salaatit, teen keitot kevyesti, esim. tuossa keitossa 3-4 litran kattilallisessa on 750 kcal, siitä tulee 6 tosi isoa annosta. Tsemppiä kaikille muillekin, tämä on mulle nyt hyvä ja toimiva juttu! ap
ainakin mun lempiruoka, silloin kun mieheni sen tekee. Tulee niin hyvää. Mutta smetanaahan se sinne tietty tällää purkillisen, että ei ole mitään laihdutussoppaa vramaankaan se sitten.
Aamu: Jogurtti-mansikka-basilikasmoothie, cappuccino
Lounas: Paistettua kuhaa, pinaatti-perunasosetta, kermaviilikastiketta, vihersalaattia, leipäviipale
Päivällinen: Sekasalaattia, risottoa pecorinojuustolla ja pippurilla, lasi valkoviiniä, kiwihedelmä, pari palaa suklaata
Laihtumistahti noin 0,5 kg viikossa, laihdutan normaalipainon sisällä.