Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En sitten päässytkään liitonrahoille vaikka maksoin sinne

Vierailija
06.12.2005 |

vuoden verran. Olin yhdistelmätuella töissä ja hulluparka maksoin kokoajan liitonrahaa ja työt loppui kun loppui työnantajalle maksettava tukikin, no niin mulle ei sitten kertynytkään vuodenaikana kuin 6kk ja 8,5kk ois tarvinnut kertyä joten näin vielä rangaistiin ihmistä joka oli tukityöllistetty minimi palkalla, hieno homma. Työnantaja otti uuden ihmisen taas ja näin vakavarainen Firma saa taas vuoden pitää ilmaista työvoimaa. Koska joku puuttuu tähän, huonolta kyllä näyttää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

orjaksi pääsyä.

Vierailija
2/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta sehän se on just se pointti, olet ensin orja sen 8,5 kuukautta kahden vuoden aikana, niin saat laiskotella pari vuotta kotona niillä suurilla liitonrahoilla. Etkö juuri sitä halunnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tarvis saada 2kk orjatyötä niin pääsis liitonrahoille eli töitä 1v 2kk.

Vierailija
4/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerry samanlaisesti kuin " oikeissa" töissä. On nääs keksitty loukku että rangaistaan pitkään työttömänä ollutta. Minä joka olen ollut ennenkin liitossa niin oikeissa töissä saisin jo 8,5 kk päästä mutta loukku mikä loukku. Moni ei tiedäkkään millaista on kun joutuu työttömäksi, sitten vasta koetellaan ihmisarvoo. Mäkin menetin työni allergian vuoksi ja siitä alkoi alamäki.

Vierailija
5/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vuoden verran. Olin yhdistelmätuella töissä ja hulluparka maksoin kokoajan liitonrahaa ja työt loppui kun loppui työnantajalle maksettava tukikin, no niin mulle ei sitten kertynytkään vuodenaikana kuin 6kk ja 8,5kk ois tarvinnut kertyä joten näin vielä rangaistiin ihmistä joka oli tukityöllistetty minimi palkalla, hieno homma. Työnantaja otti uuden ihmisen taas ja näin vakavarainen Firma saa taas vuoden pitää ilmaista työvoimaa. Koska joku puuttuu tähän, huonolta kyllä näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän