mun mies lyö itseään???!!!!
aina kun se suuttuu mulle tai jos suutun sille, se raivostuu, laittaa kädet nyrkkiin muttei koskekaan muhun, vaan lyö siis itseään, todella kovaa. en ymmärrä miten tuo on mahdollista, uhkailee myös itsemurhalla.
olen pyytänyt että mies hakeutuisi hoitoon ja jopa uhkaillut erolla jollei sitä tee, mutta mies ei halua, ei myönnä että hänellä on mitään ongelmaa ja suuttuu ja loukkaantuu siitä että puhun tuollaista.
mies on muuten tosi ihana ja hyvä mies, loistava isi ja kaikinpuolin ihana ihminen. mutta tuntuu vihaavan itseään jostain syystä.
mua pelottaa että jotain ikävää vielä sattuu.
Kommentit (3)
Muistatko kehua tarpeeksi?
joskus jos laitan viestin, saattaa ottaa tosissaan mutta usein tuntuu ahdistavalta sanoa niitä hyviä ajatuksia miehestä ääneen kun tulee sitten tappelu siitä. ja minä loukkaannun herkästi eli alan itkemään kun mies saa noi raivarit, vaikka kehumisesta sitten.
tai muuten oppinut syyllistämään itseään lapsena? No, itse opin tuommoisesta käytöksestä pois terapian ja aiheen ajattelun/siitä kirjoittamisen avulla. Toisaalta myös nykyinen mies sanoi heti suhteen alussa, että lähtee menemään jos käyttäydyn noin. Oli aika iso motivaatio hoitaa itsensä kuntoon.
Muistatko kehua tarpeeksi?