Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kehua jonnekin, kun en facebookissa kehtaa. =)

Vierailija
13.01.2013 |

Meillä syötiin tänään itse tehtyjä hampurilaisia. Siis todella itse tehtyjä... leivoin itse sämpylöitä jotka täytin itse tehdyillä curry- ja chilimajoneeseilla, salaatilla, tomaatilla, sipulirenkailla, ketsupilla ja naudan sisäfilepihveillä. Aiaiai... =))

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan AP:lla on semmoiset 50kg ylipainoa, jos tollainen on muka herkkua.

Ja mitä ihmeellistä muka jossain sämpylöiden tekemisessä on? Niitähän tehdään jo yläasteen kotsan tunneilla. Helppohan ne ainekset on sinne väliin tunkea. Eri asia, jos olisit tehnyt oikeasti vaativaa, herkullista ja samalla terveellistä ruokaa.

Vierailija
2/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi herahti itsellänikin kielelle. Mistä löysit reseptit noihin majoneeseihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän tehdään jo yläasteen kotsan tunneilla.

Taidat olla landelta eli pöndeltä. Täällä sivistyksen parissa kyseistä oppiainetta kutsutaan nimellä köksä.

Vierailija
4/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä tuosta hapannaamasta, sitä vain harmittaa kun sillä on niin nälkä.

Vierailija
5/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sulla hyvää reseptiä noihin sämpylöihin?

Vierailija
6/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ihmeellistä muka jossain sämpylöiden tekemisessä on? Niitähän tehdään jo yläasteen kotsan tunneilla. Helppohan ne ainekset on sinne väliin tunkea. Eri asia, jos olisit tehnyt oikeasti vaativaa, herkullista ja samalla terveellistä ruokaa.

Sinä teet tietenkin viiden lajin gourmet-aterian päivittäin. Liekitettyjä karitsan munuaisia ja riikinkukon kivipiiraa champanjavaahdon, tryffelillä kuorrutetun mustajuuren ja metsämansikanlehtisalaatin kera. Uskoo ken tahtoo. ;D

Tuo WT-homma on aivan naurettavaa. Jos ihanat hampparit ovat kiellettyjä fiiniltä väeltä, niin olen mieluummin WT.

ap

Vierailija
7/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesi nyt tietenkään ei terveellisintä ole, mutta täysjyväjauhoista tehdyt sämpylät, vihannekset ja vähärasvainen liha ei epäterveelliseksi muutu millään.

Vierailija
8/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko cheddaria?

Vierailija
10/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesi nyt tietenkään ei terveellisintä ole, mutta täysjyväjauhoista tehdyt sämpylät, vihannekset ja vähärasvainen liha ei epäterveelliseksi muutu millään.

Siis itse tehty. Eihän siinä ole kuin munan keltuaista ja kasviöljyä ja mausteita. Paljon hyviä rasvahappoja! Kaloreita tosin paljon, mutta ei nyt sen enempää kuin voissa tms. jossa on hunompi rasvakoostumus, eikä sitä majoa sen enempää syödä. =)

Vierailija
11/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannattais kehua

Vierailija
12/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5dl vettä, 1,5tl suolaa, 2 pss kuivahiivaa, 0,5dl öljyä vehnäleseitä, sesaminsiemeniä, sämpyläjauhoja, pikkuisen ruisjauhoja ja vehnäjauhooja. Tein näppituntumalla, en osaa mittoja antaa. Tärkeintä on se kunnollinen vaivaaminen ja nostatus kahdesti.

ap

Vierailija
13/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannattais kehua

Tulee parempi fiilis kun on tekemisistään ylpeä.

ap

Vierailija
14/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kutsuisit.

Meillä poika just eilen sanoi, että eikö voitais pitää hampurilaisilta niin, että tehtäis sämpyt ja pihvit itse ja erilailla maustettuja pihvejä.

Hei ollaan yhdessä wt.tä :)

Sinä teet tietenkin viiden lajin gourmet-aterian päivittäin. Liekitettyjä karitsan munuaisia ja riikinkukon kivipiiraa champanjavaahdon, tryffelillä kuorrutetun mustajuuren ja metsämansikanlehtisalaatin kera. Uskoo ken tahtoo. ;D

Tuo WT-homma on aivan naurettavaa. Jos ihanat hampparit ovat kiellettyjä fiiniltä väeltä, niin olen mieluummin WT.

ap

Vierailija
15/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko cheddaria?

Ei ollut cheddaria.

ap

Vierailija
16/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania hampurilaisia varmasti oli! :)

Vierailija
17/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kutsuisit.

Meillä poika just eilen sanoi, että eikö voitais pitää hampurilaisilta niin, että tehtäis sämpyt ja pihvit itse ja erilailla maustettuja pihvejä.

Hei ollaan yhdessä wt.tä :)

ap

ap

Vierailija
18/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kutsuisit. Meillä poika just eilen sanoi, että eikö voitais pitää hampurilaisilta niin, että tehtäis sämpyt ja pihvit itse ja erilailla maustettuja pihvejä. Hei ollaan yhdessä wt.tä :)

Varmaan AP:lla on semmoiset 50kg ylipainoa, jos tollainen on muka herkkua. Ja mitä ihmeellistä muka jossain sämpylöiden tekemisessä on? Niitähän tehdään jo yläasteen kotsan tunneilla. Helppohan ne ainekset on sinne väliin tunkea. Eri asia, jos olisit tehnyt oikeasti vaativaa, herkullista ja samalla terveellistä ruokaa.

Sinä teet tietenkin viiden lajin gourmet-aterian päivittäin. Liekitettyjä karitsan munuaisia ja riikinkukon kivipiiraa champanjavaahdon, tryffelillä kuorrutetun mustajuuren ja metsämansikanlehtisalaatin kera. Uskoo ken tahtoo. ;D Tuo WT-homma on aivan naurettavaa. Jos ihanat hampparit ovat kiellettyjä fiiniltä väeltä, niin olen mieluummin WT. ap

ap

Vierailija
19/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vastaajan mielestä vaativaa, herkullista ja terveellistä ruokaa?

Vierailija
20/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vastaajan mielestä vaativaa, herkullista ja terveellistä ruokaa?

että tuo vastaus oli provo, vastaajan oli tarkoitus esitellä ns. prototyyppistä AV-vastausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi