Onko täälä kohtu kuoleman kohdanneita äitejä? voi että mua
harmittaa nyt etten suostunu näkee vauvaani eikä hänestä oo eess valokuvia! lapsi siis haudattu jo. Eikö jonku sairaalan henkilö kunnasta ois pitäny ees koittaa suostutella mut siihen? ku ite oli niin sekas ku oli. Tää ajatus ei jätä mua rauhaan =(
Kommentit (12)
Oletko kysynyt synnytytsairaalasta, ottivatko he kuvaa vauvasta? Siis henkilökunta, he ovat sen saattaneet tehdä.
Huono provo tai ainakin sellaiselta haisee.
Huono provo tai ainakin sellaiselta haisee.
onko tää siis joku "hoitovirhe", jos ois kerran pitäny ottaa?ap
Se on kyllä täysin omaisten tehtävä, jos kuolleesta kuvia haluavat.
Sulla on ap se kuva sydämessäs, se riittää.
Sen saa mukaan jos haluaa.
okei ite sanoin etten halua nähä mutta mieli muuttunu ja nyt mulla on kamala olo siitä etten ees katsonu =( ap
mitä sä siitä saisit? Et sitä valokuvaa kumminkaan? Mitä se valittaminen auttaa, muuta kuin tekisit itsestäs hölmön?
mitä sä siitä saisit? Et sitä valokuvaa kumminkaan? Mitä se valittaminen auttaa, muuta kuin tekisit itsestäs hölmön?
niin varmaan ainaki sen saisin aikaan että jatkossa tekevät niin eikä kukaan muu äiti enää joudu kokemaan tätä samaa tunnetta ku minä nyt. ap
Mutta ei siin mihinkään suunnattomiin suostutteluihin aleta, jos äiti ei pyytämällä tahdo katsoa.
Sinä voit nyt ajatella vauvanne juuri sellaiseksi kuin itse tahdot. Juuri niin kauniiksi tai juuri niin rujoksi.
Osanottoni suruusi.
Oletko kysynyt synnytytsairaalasta, ottivatko he kuvaa vauvasta? Siis henkilökunta, he ovat sen saattaneet tehdä.