Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylässä paskominen - katsotko ettei jää jälkiä pyttyyn? Kaverini ei.

Vierailija
13.01.2013 |

Kun käyt kylässä paskalla, katsotko ettei pyttyyn jää vetämisen/huuhtelun jälkeen mitään vai luotatko pytyn kadottavaan voimaan? Entä ystäväsi tai muut luonasi kyläilevät? (Löysin pari aloitusta viime vuosilta, mutten useampaa, joten aloitan pokkana uuden.)

Hämmennyinpä vain äsken, kun huomasin kaverini jättäneen postimerkin kokoisen paskaläntin pytyn sisäkylkeen (ei siis veteen lillumaan). Tosin nyt yhtäkkiä muistan, että olen hänen sinkkukotinsa vessassa törmännyt samaan avatessani kannen: paskaroitteita pytyn sisäkyljessä.

Kummankin pytyn vieressä on vessaharja ja myös käsisuihku, joten paskan voisi suht pienellä vaivalla hoitaa pois, jos sen sattuisi huomaamaan - jos asiasta välittää. Ja näsäviisastelijoille: en ole itse mikään puhtausintoilija, siivoan yleensä vasta siinä vaiheessa, kun lika on näkyvää tai haisevaa.

Siis onhan paska luonnollista eikä mulle mitään yökkäysreaktiota tullut, mutta jotenkin olen tottunut siihen, että jokainen korjaa omat paskansa pois. Lähipiirissäni on pari muutakin tyyppiä, joiden jäljiltä pytyssä voi olla ylläreitä.

Miten teillä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla kuinkotonani,mutta jos näin kävisi en taatusti jättäisi mitään paskajälkiä toisten pönttöön!

Vierailija
2/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä edes niitä, jotka julkisissa vessoissa kusevat ja paskovat miten sattuu pitkin pytynreunoja, puhumattakaan yksityisestä kodista.

Vain silloin, jos vessa on jo lähtökohtaisesti törkyisessä kunnossa (lähinnä lentokentillä Italiassa ja Venäjällä jostain kumman syystä), niin kusen kyykkypissan mahdollisimman korkealta enlä todellakaan siivoa roiskeitani reunoilta - koska etoisi koskea koko saastaiseen istuimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei häiritse se mitä pytyn sisällä on, kunhan istuinosa on puhdas. Voin käydä ulkohuusissakin, siellähän pytyssä vasta tavaraa onkin. Vasta työpaikalla jonkun laittamasta lapusta hoksasin, että asia joitakin kovasti häiritsee. Kylässsä ja töissä siis heidän mielikseen suikutan käsisuihkulla jos jälkiä jää, mutta vessaharjaa en halua käyttää ilman pesuainetta: sittenhän se harja alkaa haisemaan ja vielä pöntön ulkopuolella! Työpaikan siivoojatkin taisivat tämän huomata, koska ovat vieneet harjan pois. Jätän siis varsinaisen pesun ammattilaisille.

Vierailija
4/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ala pasko puunaamaan sieltä. jos ny jättikikkare jää siihen reunalle ja suihku on niin vois sen siitä huuhtasta. en nyt mitää pikku jarrujälkiä ala puunaamaan. paskomista vartenhan se pönttö siinä on.

Vierailija
5/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymmentä naista. Ja joku sama se aina jättää jälkensä vessaan, hyi helvetti!

Mua ärsyttää asiassa sekin, että joku joka näkee minun tulevan vessasta voi luulla sen olevan minun paskaani...

Vierailija
6/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa:

Kaverini on siis viikonloppua kylässä ja äsken huomasin, että taas oli roippeet pytyssä, vaikka pari tuntia sitten putsasin.

Nimim. pyttykyttääjä-raportoija, joka jo miettii, kumpi on oudompi, jälkijättökaveri vai minä... :-D

Vierailija
7/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiskaa astioita, en imuroi, en kuuraa vessaa.

Myöskin kotonani saan pitää ihan semmoista siisteystasoa kuin itse haluan, ihan sama mitä vieraat on mieltä.

Vierailija
8/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen aikuisen ihmisen sen verran huolehtia, ettei jätä kenenkään muun hangattavaksi paskaa pönttöön! Jokainen paskarantuja jynssännyt tietää että kuivunut paska on tiukassa! En tiedä mitään oksettavampaa työtä, kuin jonkun toisen aikuisen paskan jynssäys vessanpöntöstä.

Eli siis suihku käteen ja omat sotkunsa hoitaa jokainen!

Ymmärrän että lapset ei tähän kykene, mutta että aikuiset...

Vierailija
9/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa paskajäljet (siis kunnnon jäljet) pönttöön. Jotenkin loukkaava kuin tehty tahallaan. Toisaalta tunnen kummini, niin hän tekisi sen vaan junttiuttaan ei pahansuopaisuuttaan.

Vierailija
10/10 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti