Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te mammat pukeudutte???

Vierailija
06.12.2005 |

Millaset kengät, housut, paita, takki jne?

Ja ikä? Ja lasten iät?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut taikka sammarit. semmoiset matalalantioiset ja rennot (en kylläkään vilauttele stringejä ja puolta persettä sieltä vaikka tykkäänkin matalammista).

tavallinen trikoinen t-paita, semmoinen tyköistuvahko. esim. espritin paitoja mulla on monta ja niistä tykkään.

lisäksi neule tai muu pusero tai vaikka huppari.

jalassa useesti adidaksen superstarit tai vaelluskenkä-tyyppiset jalkineet.

tyylini on aika tylsä ja sukupuolineutraali, itse kummiskin viihdyn vaatteissani. juhlaan panostan sitten eri tavalla. varreltani oon pieni ja hoikka.

oon 25 vuotias ja mulla on yksi lapsi 7kk.

Vierailija
2/3 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudun lähes aina farkkuihin ja trikoo- tai neulepuseroihin, kenkinä jotkut tennarityyppiset tai kesäisin korkeakorkoisemmat pistokkaat tms. Talvella takkina musta untuvatakki tai pitkä, " siistimpi" villakangastakki. Haluaisin panostaa enemmän, mutta juuri nyt ei varaa, joten olen hitusen " räjähtänyt" . ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joko musta tiukka talvitakki, tai puolipitkä istuva villakangastakki tai puolipitkä marco polon toppatakki.

Tiukat trendifarkut, erivärisiä, riippuen muusta vaatetuksesta

Paidat toppeja, kauluspaitoja, tiukkoja pooloja riippuen muusta vaatetuksesta..

Kengät joko tyylikkäät saappaat, avokkaat tai ruskeat talvikävelykengät.

Lempivärit musta, valkoinen, beige, ruskea ja farkunsininen:) Lempimerkit Esprit, Freesoul, Gant, Peak, H&M, Only.

Trendikäästi, tyylikkäästi, klassisesti, sporttisesti..pukeudun tilanteen mukaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan