Suomalainen gTie breikkaa USA:ssa!!
Ootteko seuranneet Gtien Jennin matkaa jenkkeihin? Ihan mieletöntä!! Oscarit ja muut edessä. Pitkälle pääsee tällä taidolla ja asenteella!
http://www.iltalehti.fi/muoti/201301120143242_mu.shtml?fb_action_ids=10…{%2210151161749151863%22%3A405079042914369}&action_type_map={%2210151161749151863%22%3A%22og.recommends%22}&action_ref_map={%2210151161749151863%22%3A%22flb%22
http://gtiebackline.blogspot.fi/2013/01/terveiset-suihkusta.html
Kommentit (8)
on niin näyttävä ja tyylikäs tyyppikin, että varmasti jää mieleen. :) Oi joi, kova juttu kyllä! Ihan kylmät väreet menee! Hienoa, että jotkut onnistuvat näin. Toivotaan parasta!
USA on tyhmien, lukutaidottomien junttien maa kunnes joku suomalainen vahan menestyy.
Silloin koko Suomen kansa saa orgasmin kun on niin glamouria ja leijutaan ihan suuressa maailmassa. Kauanko tamakin tati on siella kerenneyt olla kun on aidinkieli jo unohtunut?
USA on tyhmien, lukutaidottomien junttien maa kunnes joku suomalainen vahan menestyy.
Silloin koko Suomen kansa saa orgasmin kun on niin glamouria ja leijutaan ihan suuressa maailmassa. Kauanko tamakin tati on siella kerenneyt olla kun on aidinkieli jo unohtunut?
Pidätkö Yhdysvaltoja tyhmien, lukutaidottomien junttien maana? Itse en.
Glamourista en niin välitä, mutta on hauskaa, että joku suomalainenkin pienyrittäjä tekee sillä rahaa, kun täällä ei markkinat taitelijalle/käsityöläiselle riitä.
Silloin koko Suomen kansa saa orgasmin kun on niin glamouria ja leijutaan ihan suuressa maailmassa. Kauanko tamakin tati on siella kerenneyt olla kun on aidinkieli jo unohtunut?Pidätkö Yhdysvaltoja tyhmien, lukutaidottomien junttien maana? Itse en.
Glamourista en niin välitä, mutta on hauskaa, että joku suomalainenkin pienyrittäjä tekee sillä rahaa, kun täällä ei markkinat taitelijalle/käsityöläiselle riitä.
Tuon junttijutun olen oppinut av:lta, tosielamassa taalla USAssa se ei pida paikkaansa.
Silloin koko Suomen kansa saa orgasmin kun on niin glamouria ja leijutaan ihan suuressa maailmassa. Kauanko tamakin tati on siella kerenneyt olla kun on aidinkieli jo unohtunut?Pidätkö Yhdysvaltoja tyhmien, lukutaidottomien junttien maana? Itse en.
Tuon junttijutun olen oppinut av:lta, tosielamassa taalla USAssa se ei pida paikkaansa.
Olet siis vain ärsyyntynyt palstamammojen jutuista. Purkaudu jonnekin toiseen ketjuun siitä kiitos.
Kateellisena olen seurannut. ;) Mutta silti, ei voi muuta kuin toivottaa onnea!! Hieno saavutus!
Kilpailu on kuitenkin tosi kovaa siellä. Muutamien ihmisten tapaaminen ei kuitenkaan tarkoita, että tilauksia todellisuudesa alkaa satelemaan.. Valitettavasti.
nyt puhutaan satojen tuhansien pr-arvosta!