Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lihavien kuuluisi pukeutua?

Vierailija
13.01.2013 |

Katselin erään bloggaajan vaatevarastoa jonka nimeä en nyt tässä mainitse ja pakko ihmetellä et miten lihava kehtaa pukeutua liian tiukkoihin vaatteisiin? Tuon bloggaajan toivoisin pukeutuvan mustaan telttaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteisiin mä yleensä pukeudun, sellaisiin mistä tykkään, farkkuja, huppareita, sukkahousuja, mekkoja , ym ym... vaate koko 58/60.

Vierailija
2/6 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavien (kuten muidenkin) naisten tulisi kulkea alasti. Aina on joku mussuttamassa huonoista vaatevalinnoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viis veisata siitä saako siitä joku silmät ruvelle. Minä ainakin tykkään leggareista+minihameesta, tiukasta topista ja sen päällä esim. neuletakista tai kasarityylisestä paidasta, jossa on valtaisa kaula-aukko. Niin ja korkeista saappaista.

Pidän myös kangashousista, joissa on ylipitkät lahkeet. Ne pidentävät säärtä korkeiden kenkien kanssa.

90,5kg

Vierailija
4/6 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavien (kuten muidenkin) naisten tulisi kulkea alasti. Aina on joku mussuttamassa huonoista vaatevalinnoista.

Vierailija
5/6 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisiin joissa itse viihtyy, ja kenellekään ei liian tiukat vaatteet sovi, mutta telttaan ei pidä pukeutua, suurentaa vain entisestään.

Vartalonmyötäiset sinällään jees, jos osaa korostaa niitä parhaita puoliaan, mutta ei siis liian tiukkaa.

Itse en ole läski, mutta pukeudun liian väljiin, ei hyvä, sillä siten näytän isommalta kuin olenkaan, mutta olenkin traumaattinen näistä asioista.

Vierailija
6/6 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

stailata "lihava", niin laittaisin sille isoja näyttäviä koruja ja värikkäitä vaatteita, jotka korostaa parhaita kohtia ja peittää sopivasti. Voisin kuvitella, että sellaiset isokuosiset vaatteet näyttäisi hyvältä, jos itsellä on pinta-alaa. Erilaiset rypytyksetkin ja pitkät epäsymmetriset helmat varmaan sopii hyvin.

Mielestäni More To Love -bloggarit pukeutuu hyvin. Molemat kauniita naisia. Sieltä varmaan saa hyviä vinkkejä. :)

T: laiha nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän