Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä laihalle 5v pojalle housuja?

Vierailija
13.01.2013 |

Mistä saisi housuja hyvin kapealla mitoituksella? Pituuden puolesta koko 116 on hyvä, mutta niihin mahtuisi 2 poikaa sisälle vyötärön kohdata! Verskoissa on aivan liian paljon kangasta pojan ympärille. Ostin kappahlista pillit twillihousut mutta nekin ovat hirmuiset lökäpöksyt... Yhdetkään kalsarit ei ole vielä tulleet pieniksi, koko 86/92 passaa vielä varsin hyvin. Pojalla on siis tosi pikkuinen vyötärö&lantio ja pitkät jalat, mistä saisi sopivia housuja? Auttakaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta klopille vyö

Vierailija
2/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lindexin veluureissa on kapea vyötärö.

h&M:llä on enimmäkseen tosia leveitä, mutta muutama kapeampi löytyy.

nova starin housuissa on hyvät resorit ylhäällä ja lahkeissa, joten pysyvät päällä, niiden kuuluukin olla löysää mallia eli lököttävät kyllä.

espritilta ja name it:ltä löytyy jotain kapeita.

Legginsit ovat myös kapoisia, tyttöjen osastolta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yllättävän hyvälaatuisia.

Vierailija
4/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit ja P.O.P myy kapeita ja pitkäraajaisille tarkoitettuja housuja.

Vierailija
5/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsolan vaatteet ei ole laihoille vaan just päinvastoin. Ne on pullukoille ja persjalkaisille sopivia.

Vierailija
6/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja ja sellaisia löytyy säädettävällä vyötäröllä, mutta näin talvella etenkin tarvittaisiin collegehousuja ja ne pyörivät pojan vyötäröllä :( Lindexin veluureissa on kapea vyötärö, mutta ne eivät enää eskarilaiselle kelpaa. Bodenilta olen tilannut aiemmin, mutta sielläkin on mitoitus vähän leventynyt. Tuntuu, että kaikki valmistajat vain suurentavat vyötärömittaa...

Vierailija
7/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi laiha 5.5 v myös. Ainakin H&M housuissa melkein kaikissa on sisäpuolella se kuminauha ja voi kiristää housunympärystää ties kuinka kapoisaksi sen avulla. Silleen me ollaan pärjätty.

Vierailija
8/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävän kapeita vaatteita. Turvaudun usein collegehousuihin, joissa on vyötärönauha. Joitakin pyjamahousuja olen kerta kaikkiaan vain kaventanut itse ompelukoneella.

7-vuotiaalla on 86/92-senttisen aluskalsarit käytössä ja housukoko olisi 116 tai 122. Name It ja Esprit-malleista olen löytänyt melko kapeita, mm.vakosamettihousuja. Farkkuja en mistään.

Poika painaa 18kg

Vierailija
9/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM:n poikien housut on mun mielestä tosi leveitä.

Meil myös hoikkia poikia, ja Lindexistä oon löytäny parhaimmat. Paitsi en enää, kun pitäisi ostaa jo niitä "isompien poikien" 128cm housuja.

Tiedän ongelman, kuminauhalla kiristys ei auta mitään, sillä sit niistä tulee vaan järkyttävät pussihousut. Mut oisko mahdoton ajatus ommella itse?

Vierailija
10/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ostan aina pojalle farkut kuin niitä saa kapeaa mallia ja vyötäröllä on säädettävä kuminauha.

Näitä on kokoon 152 asti.

Meillä tuleekin nyt ongelma kun poika on nyt 153 cm pitkä ja painoa on 33kg ja en tiedä mistä löytyy seuraavat farkut.

Vierailija
11/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Espritiltä ja Name itiltä jotkut mallit. Ja Polarn o. Pyret slimmit. Tyttöjen puolelta olen myös tehnyt jalassa pysyviä löytöjä.

Vierailija
12/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siro 8v ja tilasin hänelle kahdet pomp de luxin farkut, joissa mainittiin että ovat kapeat. Kiristin hieman vyötärökumppareita ja olivat oikein hyvät.

Ennen poika rakasti me&i:n kapeita verkkareita. Vieläkin kaapista löyty yhdet, jotka hän aina mieluiten valitsee jalkaansa :)

Vierailija
13/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuminauhakiristys ei tosiaan paljonkaan auta jos vyötäröllä on 10cm liikaa kangasta... Parhaimmiksi sisähousuiksi olen todenut pitkät kalsarit (jotka eivät "huuda" olevansa kalsarit), ne näytää sopivan löysiltä ohuilta verskoilta. Tyttöjen puolelta voisi käydä katsomassa farkkuleggareita, ne voisi olla tarpeeksi "fitit". ap

Vierailija
14/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ostan aina pojalle farkut kuin niitä saa kapeaa mallia ja vyötäröllä on säädettävä kuminauha.

Näitä on kokoon 152 asti.

Meillä tuleekin nyt ongelma kun poika on nyt 153 cm pitkä ja painoa on 33kg ja en tiedä mistä löytyy seuraavat farkut.

Meillä päin Tampereen Säästötex ainakin on löytöjen paikka. Poika 176cm ja painoa 58kg.

Vierailija
15/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina sellaiset housut (farkkuja yms.) jossa on säädettävä vyötärö. Popilta ja Bodenilta saa esim. hyvän kapeita housuja, molemmista netin kautta. Espritilläkin on kapeita, mutta popin on kapeampia.

Collegehousuja on vaikea löytää säädettävällä vyötäröllä, niitä jos on pakko pitää niin kavenna vyötärö itse.