Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku käynyt Eiran sairaalassa tatuoinnin poistossa tänä talvena?

Vierailija
13.01.2013 |

Pitäisi olla uusi tekniikka, jolla saa erittäin tehokkaasti parilla hoidolla kuvan pois - ennen meni 8-10 kertaa... Tai siis sama tekniikka (rubiini-laser), mutta syksyllä kuulemma aloittivat kokeilun moninkertaisilla annoksilla aiempaan verrattuna.

Kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minuakin kiinnostaa!

Vierailija
2/22 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tosiaan joulukuussa ensimmäisessä käsittelyssä (4 x laserhoito parin tunnin aikana). Muutosta tuskin huomasi. Annoin kuitenkin ylipuhua itseni toiseen yritykseen keväällä. Käsittelyn (taas 4x laserointi) jälkeen hoitaja oli ihan varma, ettei tarvitse enää tulla. No, ihan entisellään tuo kuva tuossa möllöttää. Harmittaa todella paljon, 1100 euroa meni täysin hukkaan.

7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 00:49"]

Millaisislla syillä ihmiset haluavat poistattaa tatuointeja? Omani ainakin ovat erittäin henkilökohtaisia (myös tunnearvoltaan) ja osa persoonaani  - ikuisesti.

[/quote]

Ihoni ei tykännyt värillisestä tatuoinnista. Iho kutisi, punotti ja hilseili, oli välillä kipeäkin. :/

Vierailija
4/22 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 00:49"]

Millaisislla syillä ihmiset haluavat poistattaa tatuointeja? Omani ainakin ovat erittäin henkilökohtaisia (myös tunnearvoltaan) ja osa persoonaani  - ikuisesti.

[/quote]

Ihoni ei tykännyt värillisestä tatuoinnista. Iho kutisi, punotti ja hilseili, oli välillä kipeäkin. :/

[/quote]

oliko ihan kotimaassa tehty vai jossain ulkomailla?

Vierailija
5/22 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat järkyttäviä, niiden ottaminen kuuluu ainostaan vankiloihin, mieluiten ei sinnekään.

Nykyään ei edes merimiehet niitä  enää ota, onneksi.

Lihanleimauksessa teurastomoilla tuo tekniikka toimii ja on tarpeellinen, ei muualla.

Vierailija
6/22 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut kenellekään hyviä tuloksia Eiran Sairaalassa värillisten tatuointien poistossa? Uudella R0 laserilla?

Vierailija
7/22 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Eiran sairaalalla ole rubiinilaseria? Olen ymmärtänyt, että vain Epilaserin lääkärit käyttävät rubiinilaseria...

Täytyypä soittaa ja kysyä! Sen verran tiedän tatuoinninpoistosta, että en menisi kuin rubiinilaserhoitoon;)

Vierailija
8/22 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/22 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistin asian. Heillä ei ainakaan nettisivujen mukaan ole rubiinilaseria, vaan aivan tavallinen Q-kytketty Nd:YAG-laser.

[/quote]

Vierailija
10/22 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se ei ollutkaan cool?

Vierailija
11/22 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joulukuun alussa. Laser on sama vanha, mutta tekniikka uusi. Samalla kertaa käsitellään alue neljästi. Kahdenkymmenen minuutin tauot väliin.

Hinta oli n. 560€. Entä lopputulos? Vain noin parin sentin alueella huomaa värin lähteneen. Käsittelystä on nyt kulunut 3 kk ja se pitäisi uusia. Huonoon lopputulokseen kerrottiin syyksi se, että tatuoinnissa on käytetty poikkeuksellisen paljon väriä. Koitan nyt kuitenkin uudelleen..

Vierailija
12/22 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kokemuksia esimerkiksi eiran uudesta R0 menetelmästä tai plastic surgery centterin mentelmästä? tai ihan mistä vaan :D lähiakoina..

Vierailija
13/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintainen siis kerta hoito on? Onko tuo ihan luotettava laserointi että iho ei pala tms? Mulla on kädessä yksi tatuointi jonka poistattamista olen miettinyt mutta en ole uskaltanut vielä koittaa hoitoja.

Vierailija
14/22 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tässä minun kokemukseni tatuoinnin poistosta, toivottavasti siitä on apua jollekulle:

**

Olen käynyt nyt pari kertaa Helsingissä Plastic Surgery Centerillä poistattamassa tatuointia. Siellä ei ole suostuttu tekemään sarjahoitoja (r20) vaan vain yksi laserointi per kerta ja hintaa 250e. Hoitojen välissä pidettiin 6 viikkoa. Tatuoinnista on lähtenyt hyvin vähän mustetta. Ekan kerran jälkeen olkavarsi oli tosi turvoksissa ja tatuointi vesirakkuloilla muutaman päivän ajan, mutta parani sitten ihan hienosti. Minulla on kaksi tatuointia, joista toisesta poistetaan vain pientä osaa ja toisesta olkavarresta melko kookasta tatuointia. Toisen laaseroinnin jälkeen iholla ei näkynyt juuri mitään reaktiota ja poisto-operaatio oli jotenkin hankalan oloista...Hoitaja ei ollut sama, kuin ensimmäisellä kerralla, vaikka ekalla käynnillä oli saanut sellaisen kuvan, että Charlotalle varataan seuraavakin aika. Tästä toisesta hoitajasta ei löydy tietoa PSCenterin sivuiltakaan ja ainakin itsellä oli sellainen käsitys, että tatuoinnin poistoja heillä tekee vain tuo sairaanhoitaja Charlotta tai sitten lääkäri. Joten olin aika pettynyt, kun toisella kerralla olikin joku ihan outo hoitaja vastassa ja joutui selostamaan uudestaan samat asiat kuin ekalla kerralla. Lisäksi tuntui siltä, että hoitaja oli tyyliin tekemässä hommaa ekaa kertaa, että ei ihan ollut homma hallussa... Oli hidasta ja ei tuntunut iholla juuri mitään, vaikka laaserointi oli muka käynnissä.

**

Tuon jälkeen päätin ottaa yhteyttä Eiran sairaalaan ja kävin eilen siellä poistattamassa tatuointia ja siellä tehtiin siis homma R0-tekniikalla kolme kertaa. Toisen tatuoinnin pieni osa lähti todennäköisesti nyt kokonaan, ainakaan siinä ei enää näy mitään mustetta. Olkavarsi on vesirakkuloilla, mutta sehän kuuluu asiaan. Pidetään kymmenen viikkoa välissä ja tammikuun lopussa sitten uudestaan. Hyvä fiilis ainakin jäi tuosta Eirasta, Malin oli tosi mukava ja selosti toimenpiteen aikana hyvin, mitä tehdään ja mitä on odotettavisa jne. PSCenterille en enää taida palata.

Vierailija
15/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä joka kävit psc ois kiva kuulla lisää mää oon käyny 3 kertaa ja aatokset samat.miten saisin suhun yhteyden?

Vierailija
16/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 22:34"]

Minä olin tosiaan joulukuussa ensimmäisessä käsittelyssä (4 x laserhoito parin tunnin aikana). Muutosta tuskin huomasi. Annoin kuitenkin ylipuhua itseni toiseen yritykseen keväällä. Käsittelyn (taas 4x laserointi) jälkeen hoitaja oli ihan varma, ettei tarvitse enää tulla. No, ihan entisellään tuo kuva tuossa möllöttää. Harmittaa todella paljon, 1100 euroa meni täysin hukkaan.

7

[/quote]

Wau! Olen säästänyt satoja, ellei tuhansia, euroja, kun en ole ottanut yhtään tatuointia.

Vierailija
17/22 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiran sairaalassa postimerkin kokoinen tatuointi.Hoidettu 3 kertaa ja edelleen tatuoinnin vihreä väri loistaa iholla..

Vierailija
18/22 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt eirassa nyt 5krt,ja luvattiin kuuta taivaalta ja mitä tatuointini on vain ihan hitusen haalistuneet en suosittele

Vierailija
19/22 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Eirassa nyt kahdesti, ensimmäisen käsittelykerran jälkeen tatuoinnin haalistuminen oli selvää. Toisen kerran jälkeen eroa ei juuri huomaa, vaikka käsittelyjä tehtiin kaksi peräkkäin.

Arviota ei kuulemma ole mahdollista antaa, montako käyntikertaa tulee vaatimaan, joten aika näyttää kuinka kalliiksi tulee.

Vierailija
20/22 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käynyt muutaman vuoden ajan Eirassa tatuoinnin poistossa. Välissä on saattanut olla vuosikin etten ole käynyt, kertoja yhteensä ehkä noin 5-6 takana. Kahta eri kuvaa on poistettu, ja niistä kyllä huomaa että tatuointivärillä ja -tekniikalla on väliä. Toiseen kuvaan on tehty vasta yksi poisto, mutta se haaleni lähes puoleen alkuperäisestä tämän yhden kerran jälkeen. Suurempaa, umpimustaa kuvaa on laseroitu tuon useamman kerran, ja vasta nyt alkaa paikka paikoin iho kuultaa läpi. Oma veikkaus on, että tuohon isoon pikimustaan kuvaan menee varmaan vielä kymmenisen kertaa. Olen kuitenkin varautunut pitkään ja kalliiseen prosessiin, koska se on sen arvoinen että saan tuon hirvityksen pois ihosta. Ja kyllä, näitä voisi miettiä ennen tatuoijan penkkiin istumista, kuten voisi ennakoida montaa muutakin virhettä elämässä. Onneksi on kuitenkin tämä poistovaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä