Mua v...ttaa, kysykää multa jotain, jos se auttais
Kommentit (14)
Olisko listaa josta kolmen pitää täyttyä?
?
mutta kysyinkin, miksi ajattelet, että ihmiset nyt haluaisi sulle kysymyksiä lähettää? Mikä tekee sun aloituksesta sellaisen, että ihmiset haluaa tietää susta ja sun asioista lisää?
Oletko yksin kotona?
Onko lapset kiukutelleet, vai onko niitä?
Onko ihan yleisolotila ilman sen parempaa syytä?
Olisko listaa josta kolmen pitää täyttyä?
se, että ei halua edes maistaa mitään "erikoisempia"ruokia, vaatteet on mm. niitä "kiitos-paitoja", rasistisuus
Oletko työväenluokkaisesta perheestä?
Oletko yksin kotona?
superhidas nettiyhteys, läppäri ja se että mulla ei oo rahaa mihikään uuteen, mun äitipuoli. Lapset unten mailla ja funtsin kaikkea ja alko sitten ottaa aivoon erinäiset jutut
?
mutta kysyinkin, miksi ajattelet, että ihmiset nyt haluaisi sulle kysymyksiä lähettää? Mikä tekee sun aloituksesta sellaisen, että ihmiset haluaa tietää susta ja sun asioista lisää?
Vastaa sä, mikä tekee sun viestistä sellaisen, että haluaisin siihen vastata?
Oletko työväenluokkaisesta perheestä?
v-sana oli kuvaavin verbi, ja kyllä mun vanhemmat ovat duunareita
Oletko yksin kotona?
superhidas nettiyhteys, läppäri ja se että mulla ei oo rahaa mihikään uuteen, mun äitipuoli. Lapset unten mailla ja funtsin kaikkea ja alko sitten ottaa aivoon erinäiset jutut
Auttaako nämä kyselyt yhtään?
Varvasjuttu aika hauska, mulla pottuvarvas ja viereinen saman pituisia ;)
Oletko yksin kotona?
Onko ihan yleisolotila ilman sen parempaa syytä?Auttaako nämä kyselyt yhtään?
Varvasjuttu aika hauska, mulla pottuvarvas ja viereinen saman pituisia ;)
Tiedän, että vanhoja juttuja ei tulis ajatella turhan paljoa, mutta kumminkin oon esim.äitipuoleni kanssa tekemisissä, ja aina ne vanhat jutut nousee pintaan.
?