Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita Peppiinan äitejä =0

06.12.2005 |

Mietiskelin tuossa että onkohan meitä kutusumanimenä Peppiinan lapselleen antaneita muita? Ja jos on,niin mitä mielleyhtymyiä, minkälaisia reagointeja jne. on herättänyt tytön nimi?

Meillä on suhtauduttu suhteellisen sillälailla että ai-mikä se oli?! Ja moni ihmetellyt että onko sellanenkin nimi. Välistä olen alkanut jo miettiä että tuliko pistettyä hassu nimi tytölle - vaikka pidän kyllä edelleen nimestä- ja tyttö on ihan nimensä näköinenkin!

Mielipiteitä innolla odottaen!

Peppiinan (6kk) ja Eemelin (2,5v) äippä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia jotka tuntevat Peppiina nimisiä? Mielipiteitä kaipailen!

Vierailija
2/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ala-asteikäisen Peppiina-tytön, jolla siis ko. nimi virallisena kutsumanimenä, mutta monet kyllä lyhentävät sen muotoon Peppi. Minusta Peppiina on kiva, pirteä ja ihan normaali nimi, joskin ehkä hieman tulee mieleen, että se on Pepistä väkisin väännetty. Mielestäni nimessä ei ole mitään hassua, enkä ole perheeltäänkään kuullut, että olisi tullut negatiivisia kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee satuhahmo Peppi Pitkätossu tai Vallu Valpion Peppi-tytär näin aluksi:) Tuo lyhytmuoto on kai tällä hetkellä jonkinlainen muotinimi. Ihan pirteä nimi, mutta ei omaan korvaan istu ja tuntuu jotenkin italialaiselta, johtuu varmaan tupla peestä ja iina-lopusta:)

Vierailija
4/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas,pirteä nimi :) Heillä se on konaisuudessaan Iida Peppiina

Vierailija
5/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi kun se on meillä yhdellä sukulaisensukulaisella ollut 70-luvulta asti. Tykkään siitä TOOOOOOSI paljon ja jos en ois jo eräpäivän ohittanut vaan saisin lapsia vielä, voisin ihan top 10 listalle sen ottaa!

Peppiina tyttö on hauska ja iloinen, vilkas mutta kiltti mun mielikuvissa!

Vierailija
6/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee Peppiina. Peppiina on mun virallinen nimi ja oon saanu kyllä kommentteja. Kaikki haukkuu pepuksi, pepukaksi, vihaan sitä. On kiva kuulla että muitakin Peppiina-nimisiä on!