G: Minkä elokuvan rakkaustarinasta unelmoit? Ikäsi?
Tai siis mikä valkokankaan rakkaustarina sykähdyttää?
Twilight-houkutus, antaisin mitä vain niistä tunteista
ja
Hiljaiset sillat, itken silmät päästäni.
39v
Kommentit (40)
Merryl streep ja clint eastwood? Juu hyvä oli. Upea rakkaustarina. Siis jos puhutte samasta leffasta :-)
Twilight oli kirjana rakkaustarina mutta leffana vähän liian teini mulle ja se kirjasta välittyvä intohimo ei välity leffaan.
Dear John oli muhun vaikutuksen tehnyt rakkaustarina.
mutta twilight - houkutus ja greyn anatomian alkukaudet.. Ja ikää 37
Titanic jollain Ruotsin laivalla.
Ikää 35 vuotta.
Mutta olenkin ollut viimeisen 15 vuoden ajan varsin huono katsomaan elokuvia.
Toinen mieleentuleva on Uneton Seattlessa.
Tykkään tosi paljon myös Notting Hillin tarinasta, vaikka se on kyllä niin hömppä satu tietty. Nousukausi on ankeampi, mutta jotenkin ihana silti.
33v.
Siis sehän oli mieleenpainuva ja erikoinen tarina, joka vetosi minuun n. 20 v. sitten tosi paljon, mutta EI varsinaisesti rakkaustarinana, vaan jonain rohkeuden ja hulluuden ylistäjänä. Mutta juu, on kyllä yksi elämäni tärkeimmistä leffoista: If you wanna be high, be high...
Ja joo, ikää 47v. , mutta kuoleminen rakkaansa puolesta on suurinta mitä voit tehdä!
PISTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moll Flanders jossa se Forrest Gump -elokuvan naispääosa on Moll. Se taiteilija on ihana!
Ihana, komeaakin komeampi nuori Gere kantamassa käsivarsillaan rakastamaansa naista pois tehdassalista puhtaan valkoisessa upseerin puvussaan, ah...!
Tunnari sai parhaan musiikin Oscarin, "Up Where We Belong" :)
48v
Katariina ja Munkkiniemen kreivi
...
tai... köh... Titanic... köhköh...
mutta Office-telkkarisarjan Tim ja Dawn. Nyyh!
"I had a farm in Africa..."
Ja Hiljaisissa Silloissa olen ehdottomasti sitä mieltä, että siinä kohtaa kun nainen tekee lapsia jonkun kanssa on kaupat tehty. Siitä suuresta tunteesta huolimatta Francesca ei olisi ikinä tullut onnelliseksi ilman lapsiaan. Ei hän jäänyt Richardin luokse velvollisuudesta ja pakosta vaan lasten vuoksi.
Olen 44 v.
Kun se viimeinen merimies jättää hyvästit.
kuin Stephenie Moyer neljässä kirjassa.
Siinä on Tauno ja Ansa.:)
Olen 34v.
muistuttaa entisestä suhteestani suuresta. Harmi että ex meni ja kuoli, sen takia leffaa ei pysty enää katsomaan kun on liikaa muistoja :/
Niin ikää 23v.
Vaikka olenkin ihan liian nuori 48-v. Jostain syystä tuli ensin mieleen. Ja kyllä minun Afrikkani oli ihana.
39 v.